掃呢頁CODE去手機

2014年10月13日 星期一

狄易達同0靚模女友散咗 即約圈中人 狄易達,




狄易達同0靚模女友散咗 即約圈中人

2014-10-13 15:07:00



去年狄易達同Hillary戀情曝光,點知… (攝影:王連連)

狄易達去商台宣傳新歌《好情人》,佢坦言話自己搵緊個新嘅好情人,暗示同之前嘅女友已分手,佢更承認已有新目標,仲開始有約會,佢話:「我因為成日都好忙,所以好珍惜約會既時間,但唔會亂約會,要同對方了解清楚。」咦,佢同0靚模女友劉沛蘅(Hillary)分咗手?

問狄易達係咪想搵一個體諒到佢做呢行會好忙、冇乜時間嘅女友?佢話:「以前覺得搵圈外人拍拖好啲,但原來會有啲困難,反而圈內人會了解啲。」言下之意佢依家約會對象係圈中人,佢笑笑口承認,但不透露是幕前或幕後人,佢話:「如果有人同我講大家體諒吓大家嘅時間,會好開心,因為一般女仔好難講出口呢句話。」

另外,狄易達話下星期去澳洲做中華小姐表演嘉賓,笑話一向覺得來自多倫多、溫哥華女仔好好。」



鍾意就快D Share啦!