掃呢頁CODE去手機

2014年10月3日 星期五

[忽然1周 1001] 王賢誌歐遊 靠晒 GiGi老公 王賢誌,梁詠琪,GiGi,MW,




巴塞隆拿嘅聖家教堂係遊西班牙必到景點,好宏偉呀!

媽咪姐

王賢誌歐遊 靠晒 GiGi老公

王賢誌( Vinci)早前同朋友去咗兩個幾星期歐洲旅行,其間梗係食得好住得好佢出發前仲問咗梁詠琪個西班牙籍老公 Sergio有乜好介紹㖭,「趁未開學放吓假,因為開學後,《東華》會有好多嘢做! Sergio寫咗個好長嘅 email俾我,裏面有好多餐廳嘅資料,我就跟住去食,都 ok㗎!真係多謝佢,我仲將呢個 email俾咗翁嘉穗,好嘢要同人分享。」

估唔到嘅係 Vinci回港後,發現瘦咗幾磅,「我喺米蘭每日食兩杯雪糕,仲食 ham,都唔知點解。」嘩!食極都唔肥,仲想點先。

Vinci同梁詠琪兩公婆,耐唔耐就相約食飯見面,有 Sergio介紹,必無錯。

Sergio推介位於馬德里嘅 food count, Vinci仲同大廚合照,相中嘅西班牙炒飯只賣大約一百元港幣,抵!

Vinci喺法國租住 apartment,仲同屋主合照,「佢好信任我哋,我哋可以任聽佢嘅 CD㗎。」



鍾意就快D Share啦!