網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月3日 星期五

[忽然1周 1001] 王喜拍食大麻戲  High過「房東」 房東,王喜,房祖名,柯震東,MW,




王喜飾演一個著名驚慄電影嘅導演,製造嚇人鏡頭最拿手。

媽咪姐

王喜拍食大麻戲  High過「房東」

有線開拍以香港奇案掛帥的《大凶捕》,共有十個單元,卡士有王喜、廖啟智、梁思浩、黃美棋、周家怡等等,有啲睇頭!

早幾日,王喜就為其中一個單元《藍可兒死亡事件》扮吸食大麻。見佢由捲煙、吸食都似模似樣,如果就咁睇相,真係以為佢都係道友㖭。當日拍王喜吸食大麻後神情恍惚,自言自語大叫「俾番個頭我」,認真癲得緊要!好彩媽咪姐知佢一向生活健康,絕對唔似「房東」啫。

王喜除咗吸食大麻過程做得似模似樣外,吸食後一副神情呆滯樣,真係冇番咁上下演技都唔掂。

拒絕喺《大凶捕》其中一單元「啟晴邨槍殺案」做番自己嘅 Liddy,雖然對彭順要求復合一事不欲多提,但對佔中就現身支持。



鍾意就快D Share啦!