掃呢頁CODE去手機

2014年10月17日 星期五

[忽然1周 1003] 徐子淇乜都啱傾 徐子淇,MW,




徐子淇講到自己立場,就冧爆咁話自己同丈夫李家誠意見一致,討論亦好溫和同理性。識做喎!

媽咪姐

徐子淇乜都啱傾

千億新抱徐子淇近年甚少出動,每次現身都同慈善有關,上周六( 11日),佢打扮靚靚出席智行基金慈善 ball。







一向有問必答嘅佢,當晚果然做足準備,除咗講當晚有關嘅愛滋病患主題,呼籲大家多多關注外,話題當然亦離唔開佔中運動。佢話屋企喺中環,屬重災區,「我覺得應該有普選,但亦尊重其他意見,唔會分啱或者錯,香港應該團結,大家都係一家人。」下刪 300字。之後仲話自己有計,令意見不同鬧不和嘅朋友和好如初㖭!「個個朋友都發放唔同嘅相片、文章,搞到冷戰咗。我無啦啦『叮』咗一個方法出嚟,就係話我買咗一塊好好嘅 mask,一用完即刻白晒,咁分半鐘內啲朋友出返晒嚟!」一招搞掂?真係咁簡單就好囉!

22卡鑽石鈪、 8卡水滴鑽戒

千億新抱徐子淇梗係行頭十足,當晚佢着 Prada晚裝,襯簡單款鑽飾,閃爆全場。

近排黃、藍絲帶爆衝突,徐子淇當晚就戴咗個紅絲帶,佢話︰「紅色絲帶係代表關懷愛滋病患者。」



鍾意就快D Share啦!