網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月17日 星期五

[忽然1周 1003] 韋綺珊為慈善再開金口 MW,




冇見咁多年,媽咪姐讚韋綺珊年近 50仲 keep得好好,不過佢就摸住塊面話:「我老咗好多喇!」

媽咪姐

韋綺珊為慈善再開金口

〈相逢何必曾相識〉呢首歌,相信好多香港人都耳熟能詳。男主唱者蔣志光近年 keep住拍劇,不過女主唱者韋綺珊就絕跡咗十幾年,最近先出番嚟拍劇,呢個月 26號仲會為一個名為「潮玩香港節」嘅慈善活動開金口㖭!

周一( 13日),韋綺珊為呢個活動影場刊,媽咪姐問佢會唔會唱佢首飲歌〈相逢何必曾相識〉,佢話:「梗係會今次個活動咁有意義,所有收益都捐去山區起學校。不過我個好拍檔蔣志光到時唔在場,相識多年嘅 DJ陳永業又話要做司儀唔肯唱,依家搵咗漢洋同我合唱。」

《忽然 1周》會送出共 200張入場券(每票價值$150)。有得食有得玩又可以做善事,最啱一家大細。快啲登入《忽然 1周》 Facebook專頁http://www.facebook.com/swhongkong至激獎賞攞飛啦。



鍾意就快D Share啦!