網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月24日 星期五

[忽然1周 - 1004] 商天娥唔覺意跌咗 3萬 商天娥,MW,




財散人安樂,娥姐買到戰利品,個樣幾開心。

媽咪姐

商天娥唔覺意跌咗 3萬

唔少人話佔中佔旺,搞到冇生意,仲話唔夠錢交租就執笠。但係媽咪姐信自己對眼,只係去銅鑼灣行個轉,咁都撞到娥姐商天娥喺度揀緊 BV。







咪以為佢同其他人一樣,齋睇唔買,娥姐喺間舖行嚟行去,揀到頭,又問朋友同 sales意見,有啲混吉 feel,點知轉頭就見佢俾錢!埋單要 3萬幾,仲未計佢之前買咗嗰幾袋嘢。睇佢俾完錢個樣輕鬆晒,呢排應該開工都好多壓力吓,要使錢減壓咁喎!

女人有幾多心?睇吓娥姐就知。買袋之嘛,都揀嚟揀去,揀到𢱑頭,有冇咁煩惱呀?

娥姐前幾日開完外景,就趕住坐飛機,仲以為佢同老公李偉誠去玩,點知佢話去得兩日,仲係為工作。努力搵錢努力 shopping,正常吖!



鍾意就快D Share啦!