網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月24日 星期五

[忽然1周 - 1004] 明星入你家 MW,




宣傳海報上,谷晒胸嘅 Baby化身《銀河守護隊》嘅嘉魔娜,雖然變咗青 BB,不過相信「海綿蛋糕」唔會嫌棄嘅!

博出位

明星入你家

內地近期興起綜藝節目熱,《十二道鋒味》、《我是歌手》等等全部有港星參與,大受歡迎。 Angelababy同王祖藍就加入韓國大熱節目《 Running Man》的中國版《奔跑吧兄弟》,至於已為人母嘅張栢芝,就參加《明星到我家》。有指三位港星收千萬拍節目。受人錢財梗要落力宣傳,結果近排個個洗版式炸爆微博!有得玩又有錢收,幾爽!

Angelababy 青 BB

為咗贏出比賽,女神放下形象,咬住自己條馬尾係咁跑,仲要跳落水濕身,花容失色都唔介意, Baby好搏喎。

王祖藍 矮仔扮浣熊

祖藍向來唔係 sell樣,人仔細細嘅佢,個頭 key落浣熊個身度就最 perfect。

有份拍《奔跑吧兄弟》嘅仲有鄧超等內地演員。人人出心出力,淨係出席記者會都玩到傻,難怪節目收視唔錯。

張栢芝 靚村姑

黃聖依 回到少女時

另一個畫面,係黃聖依幫村婦托米,感覺好似小時候幫媽媽做家務咁,好溫馨。不過講真,唔知成咗名嘅聖依幾耐冇做家務呢?

Cool爆嘅黃聖依近日亦加入《明星到我家》行列。呢位村婦孭住佢,令媽咪姐諗起蘇芮一首歌:「童年時話過,一生到盡頭……」



鍾意就快D Share啦!