網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月31日 星期五

[忽然1周 - 1005] 袋 80萬禮金嫁馬主 黃婉曼香閨作嫁妝 黃婉曼,MW,




鬥獸場晒背

除了婚紗,黃婉曼亦穿上紅色大露背裝,與未婚夫在鬥獸場前鬥 chok。

娛樂喧

袋 80萬禮金嫁馬主 黃婉曼香閨作嫁妝

恭喜天氣女神升呢做馬主夫人。今年 30歲的黃婉曼,與拍拖四年的男友馮柏基將愛進行到底,於周日( 11月 2日)在洲際酒店豪擺 50席大宴親朋。

新郎哥馮柏基原來來頭不小,表面上是中環返工的會計師,其實還是一名馬主。他更出動 80萬禮金向未來岳父岳母表誠意。未來女婿大手筆,黃婉曼父母亦買定九龍塘豪宅俾個女做嫁妝。準新娘黃婉曼說:「禮金多少唔重要,我哋真心相愛。」









黃婉曼四年前在朋友介紹下認識馮柏基,拍拖初期便視對方為結婚對象。但男方始終是圈外人,黃為保護戀情,一直唔肯透露男友身份。由於馮柏基樣貌似林峯,故傳媒只好封他做「四眼林峯」。

岸邊晒幸福

黃婉曼和馮柏基年初到意大利影婚照,他們在梵蒂岡岸邊攬實影相,黃一臉幸福。

街頭遇暴雨

一對新人在羅馬街頭取景,可惜撞正大雨,於是攝影師靈機一觸,建議他們擔傘影相,出來效果反而更好。

露 3吋事業線

黃婉曼選擇的婚紗不算性感,但由於她擁有 32F咪咪,效果澎湃。

同居試婚

二千萬愛巢

據知黃婉曼父親是生意人,他得悉在港置業困難,早年便一炮過以近二千萬買定九龍塘帝景峰高層單位,俾個女做嫁妝。現時黃與未婚夫已經在上址同居。

直至 2011年,黃婉曼幫馬會主持節目,開始與馮柏基活躍馬場,更試過拍拖拉頭馬,馮才被發現是馬主,坐擁愛駒「薑餅人」。知情人士說:「 Icy(黃之洋名)好驚人哋覺得佢晒命,所以有 friend問起佢男友做啲咩,佢只會話係一個打工仔。咁都明嘅!好嘢自然有人爭嘛!」

做得馬主,身家自然有番咁上下。去年中馮柏基就出動鑽戒向黃婉曼求婚,應承送馬俾對方,更大手筆以 80萬禮金向女家提親。知情人士說:「 Icy父母知道個女想嫁,咩數目都冇乜所謂,都係一份心意。其實 Icy老竇係內地嘅隱形富豪,家底都好犀利,幾年前已經一擲二千萬買咗九龍塘帝景峰俾個女做嫁妝。不過佢父母長期定居內地,所以咁耐都冇曝光過。」據知黃婉曼和馮柏基一早搬入新竇,實行同居試婚。

秘密影婚照

搞掂雙方父母,黃婉曼去年底便着手籌備婚事,由於雙方屋企人希望低調,所以連影婚紗相都要秘密進行。一對準新人早於今年 2月便秘密飛到意大利影婚紗相,身材惹火的黃婉曼亦晒胸露背,盡地一煲。

將於周日榮升馮太的黃婉曼接受電話訪問時,難掩興奮心情,她說:「多謝大家關心,我覺得好幸福。( 80萬禮金喎?)我哋真心相愛,禮金多少唔重要。」對於未來老公將會送馬獎勵,她說:「我自己都鍾意馬,當然希望有一日可以養自己嘅馬。不過申請程序係好繁複同嚴謹,慢慢最緊要兩個人有共同興趣。」

今年 5月,黃婉曼和馮柏基現身馬場睇賽事,更齊齊與騎師潘頓拉頭馬。

《蘋果日報》圖片

黃婉曼與馮柏基拍拖初期,由於馮身份神秘,故只有「四眼林峯」稱號。

升呢之路

30歲的黃婉曼,天氣女郎出身,當年以生動方式報天氣大受歡迎,加上 32F火辣身材即時紅爆。之後她做節目主持、講波講馬講音樂逐級跳,最終認識馬主男友,短短 5年便榮升馬主夫人,成為幸福少奶奶。

潮州姑娘

黃婉曼原名粘冰冰, 12歲由內地來港定居,雖然她家境不俗,但她不靠父蔭,在中文大學新聞與傳播學院畢業,畢業後四圍搵工。

天氣女郎

大學畢業後的她終於入到大台,並任專題記者及天氣主播,以生動跳脫方式報道天氣,惹來網民熱烈討論,火速成為 32F宅男女神。

節目主持

因報天氣而人氣急升,之後她轉到 now收費電視台,與洪永城合作主持遊戲節目《撳錢》。其間惹來不少花邊新聞,有指她曾於節目講粗口。

騎劫金像獎

之後,她成為香港賽馬會主持,曾推出《馬場潮語 app》解讀賽馬術語,其間更以超低胸造型,騎劫金像獎。



鍾意就快D Share啦!