掃呢頁CODE去手機

2014年10月2日 星期四

[壹週刊 1282] 大把時間 陳寶珠排隊搭小巴 陳寶珠,M1,




同你吟一吟

大把時間 陳寶珠排隊搭小巴

人年紀大咗,會覺得日子倒數,時間過得快唔夠用;但唔同人唔同角度,已經 67歲,平時同啲阿太去街飲茶又 hea一日,仲可以久不久做吓舞台劇或者粵劇賺一嚿嘅陳寶珠,一啲時間壓力都冇。

早排《壹》仔見到寶珠姐同朋友喺銅鑼灣利園二期 tea完,本來打算搭的士返屋企,朋友陪佢喺利園一期出面個的士站傾住偈等車,但四點幾近交更時間,等嘅人多,的士少,橫掂都唔趕時間,寶珠姐於是改變主意,行過去蘭芳道,排隊搭專線 van。

雖然一樣係排長龍,但勝在班次夠密,企咗陣,已經可以上到車,$5.3返到屋企,寶珠姐搭公車夠環保,善用時間仲慳到荷包,精明!

朋友陪等的士,但等極都冇車,最後走去排隊搭小巴。

喺商場俾 fans截住,寶珠姐耐性十足,企定慢慢傾又握晒手,好 nice!

上車坐低,嫌冷氣大,伸手閂校出風位。

唔趕時間唔打的嘅,仲有甄楚倩,食完飯再有打包拎走嘅佢,喺灣仔大道東等 15號巴士,$7.2就返到屋企。



鍾意就快D Share啦!