掃呢頁CODE去手機

2014年10月9日 星期四

[壹週刊 1283] 自認經理人 惠天賜前妻借薛家燕招搖 惠天賜,薛家燕,M1,




探熱針

自認經理人 惠天賜前妻借薛家燕招搖

經○九年一場大病,原本在美國的薛家燕長女石佑珊自此留港照顧阿媽,之後更幫手做埋經理人,管理在全國有二百多間分校的家燕媽媽藝術中心。母女檔多年,但惠天賜前妻陳貝蒂,最近卻向外宣稱有份為薛家燕接工作和打理其藝術中心事務,大話當真話講。

據知,陳貝蒂曾經幫過馬蹄露和冼灝英接洽工作,但最後均為錢反目。

孫女免費上堂

多年來由大女石佑珊擔任經理人,管理幕前及藝術中心工作的薛家燕,突然改由陳貝蒂做經理人,令熟悉她及合作慣的製作人大感懷疑。

「 Betty(陳貝蒂)講到自己好幫得家燕姐手,又話自己可以代傾 job,有乜嘢直接搵佢就得。其實 Betty只係幫過家燕姐做咗一個騷嘅統籌,嗰次佢都當正自己係節目總監,令到大家好麻煩,之後已經冇再搵佢合作;但家燕姐見佢個女離咗婚要做單親媽咪,於是俾 Betty個孫免費讀藝術中心,點知 Betty喺外面亂咁吹,仲同人講有份搞家燕媽媽藝術中心,搞到家燕姐好為難!」知情者說。

過去陳貝蒂也曾做過馬蹄露和冼灝英經理人,但最終都因為錢銀問題,不歡而散。本刊向薛家燕求證有關被陳貝蒂過橋一事。

陳貝蒂將跟家燕姐的合照放上微博,以示關係密切。

惠天賜生前與第一任妻子陳貝蒂關係惡劣,兩人育有兩名女兒。

唔係長工

壹:壹週刊 薛:薛家燕

壹: Betty(陳貝蒂)話自己幫你接 job,係你經理人喎?

薛:家燕媽媽藝術中心舊年喺廣州做大匯演,佢係有幫我手。(有人話佢當正自己係總監,搞到你好為難。)佢負責統籌,唔係總監,個節目嘅監製係我個女。可能啲人見佢幫我做嘢,所以透過佢聯絡我,但真正接 job嘅係我大女珊珊同細女耀珠,經理人就一直係珊珊。

壹:陳貝蒂自稱有份搞家燕媽媽藝術中心。

薛:舊年藝術中心開始拍微電影,當時我搵佢幫手聯絡導演、睇吓劇本同聯絡演員,係 by project計,佢唔係長期喺我度做嘢。

壹:你免費俾佢個孫讀藝術中心嘅課程?

薛:佢個孫女好鍾意唱歌跳舞, Betty有過問學費嘅嘢,我話唔緊要啦,等佢個孫女開開心心,歡迎佢嚟上堂。我同 Betty十幾歲就識,佢曾經同我細妹代表香港去日本參加世界博覽館表演,因為惠天賜嘅關係,佢亦識好多圈中人。舊年係佢知道我唔夠人,主動話嚟幫手,其他嘢我唔講嘞。

家燕媽媽藝術中心在大陸發展不錯,今年八月舉行十周年大匯演,莫文蔚媽咪、陳寶珠、王愛明、楊天經夫婦(右一及左一)現身支持。

家燕姐現正趕拍賀歲劇《倩女失魂》,她飾演搞笑版聶小倩,而蕭正楠則演寧采臣。

家燕姐在《 Sunday扮嘢王》的忘我演出,同王祖藍有得揮。

大女石佑珊一直擔任家燕姐和王梓軒的經理人,家燕姐對她讚不絕口,認為她又乖又幫到手。

馬蹄露與冼灝英曾簽陳貝蒂為經理人,陳貝蒂安排他們扮鬼扮馬拍 MV,希望多些人留意他們,可惜最後不歡而散。

大茶飯

家燕媽媽藝術中心近年在國內不斷擴展,於上海、長沙、湖南、廣東省等地有超過二百分校,更開拓幼兒興趣班市場,生意愈做愈大!

「之前主要由大女珊珊幫我搞中心嘅事務,而家細女都讀完書,入埋藝術中心做嘢。兩個女好乖又肯做,我覺得可以加多啲新嘢,所以拍埋微電影,令小朋友可以學以致用。」薛家燕說。在國內,這門生意絕對是一嚿肥肉,難怪有人打家燕姐主意,企圖插一腳。



鍾意就快D Share啦!