網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月9日 星期四

[壹週刊 1283] 吳婉芳應驚唔驚 吳婉芳,M1,




老公胡家驊係馬主,早排吳婉芳帶埋兩個仔入馬場,人人讚兩位胡公子生得靚仔。

(《蘋果日報》圖片)

同你吟一吟

吳婉芳應驚唔驚

下個月就 47歲嘅 86年港姐亞軍吳婉芳,幫富商老公胡家驊生咗兩子一女,但年齡與外貌不符,絕對係美魔女排行榜「冧把溫」。

Keep得好,仔女仲聽教聽話。上個禮拜二(九月三十日),《壹》仔喺中環見到吳婉芳由細仔陪住揀化妝品,店員本來諗住慢慢招呼 VVIP,不過吳婉芳係咁催嗌計數埋單:「啱啱陪阿仔剪完頭髮,你埋咗張單先我怕咗佔中呀……唉!」

有咩好怕?唔通佢真係信過紅隧要塞五粒鐘?律敦治醫院真係有婦產科?八珍得罪講句,你根本未知邊啲應該驚囉!不過咁,你有錢,大不了,撇!

吳婉芳陪完細仔剪頭髮,再一齊去買化妝品,咁大個仔仲咁黐媽咪,罕!



鍾意就快D Share啦!