網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月9日 星期四

[壹週刊 1283] 狼過華秀 大膽跟黃子華同呢 蔡楓華好大咬 子華,蔡楓華,黃子華,M1,




尚有一個月再開騷的蔡楓華,頂着巨腩等巴士,完全無意為演唱會收脂去腩。

探熱針

狼過華秀 大膽跟黃子華同呢 蔡楓華好大咬

同藍潔瑛被封「四大癲王」之一的蔡楓華,一一年在盧敏儀鋪橋搭路下,終圓開演唱會心願,解決財困,生活亦隨之回復正常。有得搵就搵!下月中,紅唇王子再於荃灣大會堂舉行三場「情牽我心」演唱會,最貴票價竟然要$580,同開 11場口水騷照爆嘅黃子華一樣價碼,好大咬!

包冚歎冷氣

今年五月,蔡楓華在何文田舉行歌迷聚會時,自吹自擂話十二月中紅館檔期已到手,並計劃要開四面台,「今次開騷,唔只係圓心願,仲要奠定自己嘅地位。」

講到真有其事,但他口中的紅館騷純粹齋噏,蔡癲王的演唱會並非十二月中,而是下個月十四至十六日,紅館檔冇佢份,真正場地是荃灣大會堂。距離開騷只有個多月,練歌、排舞、試衫,理應忙到一頭煙,偏偏貴飛收紅館價五百八十元一張的蔡楓華,出奇悠閒!

上週一(九月二十九日)下午四時,著住冷外套戴 cap帽的蔡楓華,在太古城商場遊蕩,呢間嗰間鋪睇吓,逗留個多小時歎飽冷氣,搭巴士返歸。大熱天時,一樣包到冚的蔡楓華,龍躉、巨腩遮都遮唔晒,途人行過忍唔住望兩眼。

終於有巴士到站,蔡楓華行上巴士問車長:「呢架車經唔經工聯會㗎?」事與願違,蔡楓華唯有再等,廿分鐘後,終於有啱路程巴士到,上到巴士,見有乘客離座,肥,但無影響反應,快步攝埋位坐低。有乘客認出紅唇王子,他下意識拉低 cap帽,但同時間,卻忍唔住伸出手指,捽鼻順便採礦。「鑽探」唔用紙巾,之後還用同一隻手扶着巴士扶手落車,好唔衞生。

坐巴士期間,蔡楓華捽鼻、採礦打孖上,緊接再用採礦手握住扶手欄杆,無公德。

蔡楓華在容立 1,420人的荃灣大會堂演奏廳開騷,貴飛票價竟同本週一在紅館開棟篤笑的黃子華睇齊,好狼!

繼續煙駁煙

至於同道藍潔瑛,自從被影壇大哥強姦訪問片段曝光後,忽然信咗天主教,定時定候返教堂望彌撒,好虔誠。

上週二(九月三十日)下午五時,將一頭灰白髮染黑的藍潔瑛,在赤柱屋企附近的露天茶座放風,著住小背心露出事業線的她,精神狀況亦較前陣子改善不少;不過信仰和教友仍不足以令煙癮極大的藍潔瑛戒煙。唔夠一個小時,扯了五支煙;有數得計,買煙錢,都應該唔少。

精神狀態漸趨正常的藍潔瑛,將頭髮染黑,上週二於赤柱屋企附近扯煙過日辰。

小背心晒事業線,藍潔瑛一小時內連扯五支,煙癮極深。

去年底藍潔瑛接受內地傳媒訪問,自爆曾遭兩影壇大哥強姦。

近年開始信天主教的藍潔瑛,定時定候返教會做主日崇拜。(《 Face》圖片)

一山還有一山高

2014年得番三個月,但仲有十幾個演唱會排住隊等開,周董亞博開騷企硬$980,已經夠 over,但都不及胡楓加埋 Joe Junior《三個小生去伊館演唱會》,慈善掛帥,貴飛叫價$1,000,而跟蔡楓華同酬不同場,甚至唔同性質,就有票王黃子華、衞蘭、關心妍、鄭俊弘和張敬軒。

三個小生去伊館演唱會

日期: 11/10/2014

地點:伊館

票價:$1,000/$500/$300/$200

張敬軒 Hins Live in Passion演唱會 2014

日期: 24-26/10/2014

地點:紅館

票價:$580/$380/$250

鄭俊弘 Welcome to My Dreams演唱會 2014

日期: 1/11/2014

地點:九展

票價:$580/$380/$280

Touch Mi鄭秀文世界巡迴演唱會

日期: 20-22, 24-28, 30/12及 1-2/1

地點:紅館

票價:$680/$480/$300

RubberBand Live at Q.E.S. 2014

日期: 18/10/2014

地點:九展

票價:$390(企位)

周杰倫魔天倫 2世界巡迴演唱會——香港站

日期: 20-24/11/2014

地點:亞洲國際博覽館 Arena

票價:$980/$680/$380

張敬軒 Hins Live in Passion演唱會 2014

日期: 8-9/11/2014

地點:伊館

票價:$500/$300

關心妍《說》演唱會 2014

日期: 28/11/2014

地點:九展

票價:$580/$480/$380/$280

楊乃文 What Am I音樂會

日期: 18/10/2014

地點:九展

票價:$390(企位)



鍾意就快D Share啦!