網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月16日 星期四

[壹週刊 1284] 酒店爆房 蔡思貝姣擒周志文 蔡思貝,周志文,M1,




食完消夜後,大孖和蔡思貝轉場食糖水,過馬路時都玩一餐,非常 sweet。

探熱針

酒店爆房 蔡思貝姣擒周志文

新一代港姐姣精蔡思貝,雖然同大隻舞男麥秋成拍緊拖,但先天進取主動,緋聞依然一單接一單。拍無綫新劇《衝線》,蔡思貝主動黐男主角羅仲謙外,上月出埠到台灣拍外景,又發功姣掂「巨聲大孖」周志文,甚至主動摸上對方酒店房過夜。返港後,二人再相約食飯歎糖水,甚至在馬路中心拖手,繼續偷食真人騷。

酒店房過夜

上月無綫重頭劇《衝線》到台灣拍外景,首次孭重飛做女一的蔡思貝,拍劇不忘施姣功,跟男主角羅仲謙嘴出火邀對方食消夜外,又狂電「巨聲大孖」周志文,拖手仔傾密偈。蔡思貝姣得光明磊落,擺明車馬,聲言唔怕大孖𡃁模女友 CoCo袁紫僑呷醋。

去到台中拍外景,見名草有主的羅仲謙刻意同自己保持距離,蔡思貝索性集中火力,生擒大孖。

「喺台灣拍外景咁耐,成大班人晚晚都會約埋一齊食飯,有晚思貝同大孖兩個都飲咗好多酒,未食完飯已經好 high,之後返到酒店,思貝仲直接去咗廿四樓大孖間房,第二朝早先返自己房換衫開工。其實喺台灣咁多日,大家都有眼睇,兩個肯定撻着咗。」工作人員透露。

上週三(十月八日),大孖和蔡思貝去錄音室探吳若希班。

之後周志文和蔡思貝跟吳若希去食消夜,落車時,大孖輕扶纖腰。

1:00am

馬路中心拖手大笑

女友變心

據了解,大孖出發到台灣開工前,有米𡃁模女友 CoCo突然主動攤牌講分手,更表明移情向太陳嵐大仔向佐。

「 CoCo同向佐都係跟伍允龍學功夫,成班徒弟經常約埋食飯同上堂,佢同向佐零舍有 feel,加上同大孖咁耐感情淡咗,咪索性嗌分手囉。」知情者說。

蔡思貝在新劇孭飛做女一,拍劇期間,與前排男角幾乎全部辣着,電力十足。

七月,蔡思貝被踢爆與《狂舞派》舞蹈總監麥秋成拍拖,女方被拍到在男方將軍澳屋企過夜。(《 Face》圖片)

10月 6日,《衝線》劇組由台灣返港,蔡思貝跟大孖糖黐豆推行李,之後孖住搭車走人。

互餵糖水

突然被飛,面對熱情蔡思貝,一拍即合。上週三(十月八日)晚,蔡思貝撇低大隻男友麥秋成,跟大孖到錄音室探吳若希,再一行人到九龍城路邊雞食消夜。

約凌晨一點,吳若希跟同行友人揸車先行離開,留下蔡思貝同大孖二人世界。兩人在馬路中心大聲講大聲笑,蔡思貝更主動伸出「友誼之手」,拖住大孖唔放。之後二人搵地方歎糖水,甚至毫不避忌互餵,痴纏到凌晨兩點。

1:30am 互餵糖水

開心一輪,蔡思貝突然發爛上的士走人,而大孖則到附近買生果。

四角關係

明明甜蜜蜜,但離開糖水鋪後,二人在街上傾唔夠幾句,蔡思貝突然黑晒面截的士走人。被撇低的大孖到附近買生果,之後打了幾個電話,便搭的士返回何文田屋企。

「其實大孖近排都幾煩,佢同思貝撻着無幾耐, CoCo又發現向佐一腳踏兩船,想同大孖復合,而家搞到七國咁亂,大孖都未決定點。」知情者說。

12年 4月 周志文+CoCo

大孖跟 CoCo於 12年初被踢爆拍拖並入住女友貝沙灣豪宅,因無綫落令,大孖當時仍死撐唔認女友。

關係七國咁亂

兩個月前,二人未正式分手, CoCo仍將與大孖合照放 Ig。

CoCo跟伍允龍(右二)學功夫,與師傅好友謝霆鋒兄妹都經常約飯局。

14年 4月 向佐+CoCo

CoCo搭上向佐後, 9月初,二人被拍到在銅鑼灣撐枱腳食甜品。

14年 10月 向佐+內地女友

上週五,被 CoCo發現一腳踏兩船的向佐,跟內地女友在圓方食日本菜,全程有保鏢護駕。

發電機 VS集郵王

2013年港姐亞軍蔡思貝,入行短短一年,緋聞戰績彪炳,成新一代港姐姣精。

羅仲謙

拍新劇《衝線》,不時向羅仲謙放生電,更多次姣邀對方食消夜。

舞蹈總監麥秋成

多次被傳媒影到麥秋成揸車接送蔡思貝,出出入入。

崔建邦

有傳合作主持綜藝節目《瘋狂夏水禮》撻着,崔建邦借教路做司儀,博取歡心。

鄭俊弘

硬撬姜麗文長腳,還在對方的處男騷上親自送花「示好」。

沈震軒

同是拍《衝線》,蔡思貝被指對沈震軒表現主動,多次在男方面前做出挑逗動作。

被發電機電親的大孖周志文,花心情史亦有番咁上下,因為專溝有錢女,被稱新一代「軟飯集郵王」。

袁紫僑

同有錢女 CoCo袁紫僑拍拖兩年多,其間男方多次偷食被揭發。

馬賽

與馬賽合作《名媛望族》撻着,瞞住女友摸上馬賽家中短聚。

莊思明

父親是馬來西亞拿督的莊思明,被發現同周志文結伴睇戲,表現親暱。

黃子菲

周志文透過微博私訊已婚𡃁模闊太黃子菲,多次約對方外出見面。

梁靖琪

睇中梁靖琪鬼妹性格,加上父母圈中人脈廣,合作《衝上雲霄 II》時,不時主動埋身搏好感。



鍾意就快D Share啦!