網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月23日 星期四

[壹週刊 - 1285] 亞視糧唔出騷照做 亞視,M1,




4.朴永淏原本係大熱,最後六強止步,完騷後仲喊晒口,但佢話只係一時感觸,唔捨得班亞洲先生喎!

同你吟一吟

亞視糧唔出騷照做

上個禮拜五晚(十月十七日)亞視舉行《 2014亞洲先生競選》。賽前大熱 4.朴永淏,六嚿腹肌加都敏俊單眼皮,諗住佢坐亞望冠,點知六強第一個就出局!

唔只跌到一地眼鏡碎,完騷後朴永淏見到記者,都忍唔住流下男兒淚,佢透過翻譯解釋,比賽已經傾盡全力,出局原因可能同佢語言不通有關,但無論結果係點,佢都希望有機會留喺亞視,嚟香港發展喎!

語言溝通真係好重要,朴永淏如果識聽廣東話,就會知道亞視台前幕後都冇糧出,留喺度的話,分分鐘喊得仲淒涼。

來自廣州嘅 6.鍾劍輝,爆冷攞冠軍,賽後佢答得好囂張:「我唔覺得自己爆冷,選亞洲先生需要綜合質素,自己勝在平均。」



鍾意就快D Share啦!