掃呢頁CODE去手機

2014年10月23日 星期四

[壹週刊 - 1285] 背楊怡去滾 羅仲謙事敗走後門 羅仲謙,楊怡,M1,




探熱針

背楊怡去滾 羅仲謙事敗走後門

上週六(十月十八日)楊怡起程到武當山拍新劇,無王管的羅仲謙,本週一晚趁做完台慶亮燈儀式, call齊溝女鐵腳周志康、周志文及林師傑,借打邊爐為名,約吳若希、朱晨麗、歐陽巧瑩、陳庭欣、劉溫馨及劉佩玥成班靚女 happy hour。原本打到興高采烈,當知道門口有記者,羅仲謙驚到第一時間走後門鬆人,以為可以製造不在場證據,但班兄弟個個食咗誠實豆沙包,同記者踢爆羅仲謙啱啱走。正所謂:唔怕神一樣的對手,只怕豬一樣的隊友。

羅仲謙請客

周志康、周志文與林師傑均是新一代溝女王,曾分別捲入不少感情風波,亦是羅仲謙溝女鐵腳。

本週一(十月二十日),羅仲謙趁女友楊怡不在港,晚上做完台慶亮燈活動,即刻吹雞搵埋溝女鐵腳周志康、周志文、林師傑,還有大班女藝人到九龍城打邊爐。

「難得阿怡唔喺香港冇王管,謙仔即刻打電話叫埋大、細孖同林師傑出去搵食,同枱仲有吳若希、朱晨麗、歐陽巧瑩、陳庭欣、劉溫馨、劉佩玥,佢哋四條仔個底一向都花,滾肥牛定滾女,大家心照但謙仔講到明請客,咁班女仔咪當免費食消夜囉。」有知情者說。

兄弟踢爆

四條 King當晚九點齊齊到九龍城新三得火鍋開定枱,邊食邊等班靚女收工。原本大家食到興高采烈,但店員通水門口有記者,老闆於是落閘阻截採訪。

到凌晨一時,眾人食飽離開,唯獨不見羅仲謙,問周氏兄弟老友去咗邊?兩個最初扮聽唔到,後來誤以為記者影到羅仲謙,才口窒窒說:「啱啱走咗」

玩得好小心

據知,楊怡一直反對男友與周志康、周志文及林師傑來往,但羅仲謙講極唔聽,「阿怡同謙仔拍拖三年,感情都算穩定,不過,好多人都同阿怡打小報告,話謙仔份人好花弗,叫佢睇定啲。其實阿怡都知道謙仔間唔中有出去玩,算係隻眼開隻眼閉,但佢最憎男友黐埋周氏兄弟同林師傑,佢三個出名係溝女王,係女人都唔放心自己男朋友黐埋呢類人」有知情者說。

台慶一年一度亮燈儀式於二十號晚完成,由於不少花旦小生已離巢發展,今非昔比。羅仲謙趁完騷後吹雞打邊爐,與周志文、周志康及林師傑有女齊齊溝。

楊怡和錢小豪率領新劇《潮拜武當》台前幕後,包括元秋、蔚雨芯、張惠雅、李綺雯等出發往武當取景。

羅仲謙拍《衝線》一劇時,曾與蔡思貝傳緋聞,之後又傳搭上沈震軒,最近周志文又跟蔡思貝搭上,關係七國咁亂!



鍾意就快D Share啦!