網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月23日 星期四

[壹週刊 - 1285] 減贍養費 何嘉莉要仔唔要錢




去年除夕倒數,何嘉莉婚姻已出現問題,她跟好友黃伊汶、 Yumiko開 party,好友另一半都有出席,唯獨阿 King冇現身,何嘉莉只有繑住朋友走。

探熱針

減贍養費 何嘉莉要仔唔要錢

突然宣布與丈夫黃逸璋結束九年夫婦關係的何嘉莉,在離婚聲明上表示,日後會與前夫共同撫養兩歲兒子 Jean。

兩公婆各行各路,但視寶貝仔如命根的何嘉莉,據知與同樣愛錫孫仔的黃逸璋父母,就撫養權問題爭拗多時,何嘉莉更不惜減贍養費,換取母子共同生活的機會。

欠缺溝通

何嘉莉與老公黃逸璋 King,結婚九年一直表現恩愛,但到了十月六日,突然爆出二人早於年初已經達成離婚共識,何嘉莉在聲明中表示,與前夫因性格和生活理念出現分歧,決定分開。

「其實佢哋感情一早出問題,個仔出世幾個月已經不停嗌交,兩個性格都火爆,小小事都會嘈一餐,磨擦因此愈嚟愈深,再加上嘉莉熱愛做時裝設計,兩年幾前同 Moiselle太子爺 Harris,合資開時裝店,開始返朝九晚五,但阿 King返糖水鋪,晚晚天光先收工,老公收工返屋企瞓覺,嘉莉就瞓醒起身返工,見得少,感情實淡,更何況嘉莉想有自己事業,唔想再倚賴老公!」阿 King友人說。

孫仔才兩歲,黃逸璋父母一度反對讓 Jean跟何嘉莉生活。

離婚後,何嘉莉仍會帶兒子,與阿 King偶爾家庭樂,盡量彌補兒子在破碎家庭成長的遺憾。

安排探孫

唔想再拖,兩公婆最後協議離婚,至於兩歲囝囝 Jean,何嘉莉則堅持要取得撫養權。

「可能個小朋友同老豆相處時間少,所以 Jean鍾意黐媽咪,嘉莉好錫個仔,堅持要攞撫養權,但弊在老爺奶奶都好錫粒孫,一樣唔肯放手,阿 King夾喺中間都好難做,嘉莉為咗安撫兩老,主動提出減一半贍養費,點都唔想同個仔分開。」

直至今年五月,何嘉莉正式搬離夫家,租住北角單位展開新生活。

「拗咗半年先達成共識,而家個仔跟嘉莉住,佢會定時俾阿 King帶 Jean返屋企見爺爺嫲嫲。」

因擔任 Moiselle香港區創作總監,何嘉莉與年輕自己七年的太子爺陳柏熹一度傳緋聞,但何嘉莉離婚,與對方無關。

「 Moiselle旗下有個新品牌好快會推出,由嘉莉負責做創作總監,其實佢同 Harris係好朋友,對方一早有另一半,離婚根本唔關 Harris事!」知情人說。

結識 Moiselle太子爺陳柏熹後,何嘉莉人生改變,更由昔日普通形象指導,變身成為今日 Moiselle香港區創作總監。

何嘉莉非常疼錫兒子 Jean,不時將與寶貝仔的合照放上微博。

當年黃逸璋力追何嘉莉時,其開設的發記甜品,連容祖兒亦是常客。

太子爺 VS甜品老闆

前夫 黃逸璋

現年 39歲的黃逸璋( King),是「發記甜品」的老闆,中五畢業的他,曾跟師傅學做甜品;直至 99年,由父親打本 90萬在深井開「發記甜品」,招牌楊枝金露更賣到街知巷聞。其後 King在事業大展拳腳,衝出深井,在旺角、銅鑼灣等旺地開鋪,月入約 30萬,現時共有 5間分店。

緋聞男友 陳柏熹

只有 27歲的 Moiselle太子爺陳柏熹( Harris),家境富裕, 09年在倫敦藝術大學修讀時裝管理系,畢業後便回港打理父母的時裝生意,擔任集團創作總監;除在香港擁有 12間店鋪, Moiselle更在上海、北京、台灣、新加坡等地開設達 61間分店,集團資產逾 10億。 Harris與賭王四房長女何超盈、林心兒等一班富二代分屬好友,早年與何嘉莉合資 7位數字開時裝店「 Dour Studio」,可惜開業年多便執笠,何嘉莉之後轉投 Moiselle旗下,擔任新品牌創作總監。



鍾意就快D Share啦!