網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月21日 星期二

45歲伊能靜疑懷第二胎 退出內地節目 伊能靜,

45歲伊能靜疑懷第二胎 退出內地節目



其他影片:>>






45歲伊能靜疑懷第二胎 退出內地節目

45歲嘅伊能靜,同細佢10歲嘅秦昊相愛咗年幾,日前伊能靜就答應咗男方嘅求婚


,仲會喺出年2月就結婚。

而9月時,伊能靜被爆喺台灣醫院做試管嬰兒諮詢,當時佢認話:「的確還想要個孩子,秦先生準備好了,哈利(伊能靜兒子)也希望有個妹妹。」

喺近日,有內地博客話伊能靜決定退出廣東衛視《中國好男兒》評審,原因係有可能係有孕在身,停工專心養胎。

不過伊能靜就否認懷孕,仲話係無稽之談,其經理人亦指出,退出係因為節目錄製時間,同電影《我是女王》宣傳檔期時間撞咗,伊能靜會以電影宣傳為主,《中國好男兒》前幾集錄唔到,但唔排除後面會加入。

至於伊能靜就喺微博否認孕訊:「感謝節目組,從達人秀開始就一直將我當家人。做為電影#我是女王#導演與投資人必須盡全力對影片負責,在時間上無法配合,深感遺憾。也相信新導師超棒!希望大家繼續支持這個正能量的節目~最後外傳我有了?真可愛~我還是最後一個知道的~謝謝大家關心~目前我只有一個還在孕育的寶貝~就是電影女王喔~」

【三個粉絲去首爾】

追星實錄,即上韓劇讀: http://hk.apple.appledaily.com/kstar



鍾意就快D Share啦!