掃呢頁CODE去手機

2014年10月28日 星期二

華仔陪戴蘊慧賀46歲 華仔,戴蘊慧,劉德華,




華仔陪戴蘊慧賀46歲



■昨日是戴蘊慧46歲牛一,日前跟師兄劉德華食壽包慶祝。微博圖片

昨日是至索嫲嫲戴蘊慧(真真)的46歲牛一,她在微博貼一家與劉德華食壽包合照並留言:「華仔,念舊念情念師母(我母親),前幾天與我和家人吃壽包慶祝生日;自父親走後,他常慰問我媽媽,關心老人家,真心念情重義的天王。」

華仔曾跟戴思聰學唱歌,雖然戴老師走了4年,仍不忘老師的恩惠,昨日真真接受電話訪問說:「佢請媽咪食飯,咁啱媽咪話我生日叫壽包,爸爸唔喺度之後,佢依然好關心師母,阿菲(王菲)、湯鎮業過時過節都有問候師母。」問生日願望會否想拍拖?真真說:「隨緣,有人追都扮唔知,佢細我18年點拍拖,好驚,我接受唔到,雖然溝通冇問題,但行出嚟唔好睇。」

採訪:皓騫

潘紹聰X柳俊江

星期一至五 晚晚「搵鬼睇」

http://hk.apple.nextmedia.com/horror

【三個粉絲去首爾】

追星實錄,即上韓劇讀:http://hk.apple.appledaily.com/kstar



鍾意就快D Share啦!