網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月29日 星期三

周日嫁馬主 豪擺50席 黃婉曼意國婚照 傘中浪漫 黃婉曼,




【短片】【娛樂頭條】周日嫁馬主 豪擺50席 黃婉曼意國婚照 傘中浪漫

2014-10-29 01:14:00



其他影片:>>






【娛樂頭條】周日嫁馬主 豪擺50席 黃婉曼意國婚照 傘中浪漫

娛樂圈今年喜事重重,繼一輪生仔熱潮後,近日又旺嫁娶,前天氣女郎黃婉曼都宣佈加入人妻行列,周日她便與拍拖4年的會計師兼馬主男友馮柏基共諧連理,一對新人當日在尖沙嘴洲際酒店擺酒。黃婉曼未婚夫擁有愛駒「薑餅人」,兩人拍拖時活躍馬圈,並齊齊拉頭馬,他們對馬匹情有獨鍾,特別選擇今年馬年結婚,早前二人還到意大利羅馬拍攝婚紗照,09年在無綫任職天氣女郎的黃婉曼,短短5年便榮升馬主夫人,這段婚姻可謂馬到功成。

黃婉曼與馮柏基拍拖初期,因男友樣貌酷似林峯,故被封「四眼林峯」,兩人拍拖時已視對方為結婚對象,今年終於開花結果。距離婚期進入倒數狀態,準新娘黃婉曼連日都趕緊做準備,她昨日往選婚紗照後接受電話訪問,談到即將榮升馮太,她難掩興奮說:「心情緊張呀,結婚真係好多嘢要搞,呢幾日都好忙,仲有啲帖未派晒。」

一對新人將在洲際酒店筵開50多席,問到會否廣邀圈中朋友時,黃婉曼說:「主要邀請主播朋友、大學同學同校長,一啲close啲朋友,希望大家到時嚟見證我出嫁喜悅。」現年30歲的黃婉曼表示跟未婚夫都愛小朋友,婚後會不設防,她說:「生BB嘅嘢,我哋會順其自然。」黃婉曼早有心理準備為夫家開枝散葉。擁有F級咪咪的黃婉曼,被問婚紗款式會性感騷胸時,她大賣關子:「總之會係最舒服嘅款式,老公對我性感都冇所謂,佢覺得靚就得。」

黃婉曼和未婚夫早前到意大利的羅馬、威尼斯、梵帝岡拍婚紗相,穿着露肩拖尾、裙襬ruffles款式華麗婚紗的黃婉曼性感迷人,黃婉曼說:「我哋去咗羅馬等地方影相,羅馬咁啱又有個『馬』字。」由於準新郎是馬主,兩人特別在佛羅倫斯廣場上充滿童話的旋轉木馬前拍婚照,在浪漫雨景下撐起雨傘相偎相依,馮柏基冧笑地深情望着未婚妻,甜蜜滿瀉。

着上低胸婚紗的黃婉曼,微露出3吋事業線,身上戴着估計有2卡的閃爍鑽戒,沒有其他首飾配襯,十分清雅。問是否特登撐起雨傘拍婚照?她說:「咁啱落雨,當時冬天得兩、三度,以為影唔到,攝影師急中生智擺遮陣影相,佢話我係天氣小氣,因為天氣,有落雨有陽光。」拍攝結婚相時辛苦嗎?黃婉曼甜到漏說:「開心就唔會辛苦啦,我呢個trip都去咗十幾日o架。」





黃婉曼同準老公傘下浪漫







鍾意就快D Share啦!