網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月13日 星期一

心穎BB甜笑相睇 電暈Banker 心穎,心穎BB,黃心穎,

心穎BB樣靚身材正,如今有機會被「封盤」,相信最傷心還是一班死忠宅男粉絲。


心穎BB甜笑相睇 電暈Banker

港姐出身的黃心穎,近年升級為新一代宅男至愛,獲封「心穎BB」的她一直表示恨拍拖,dry足多年,早前還自薦上相睇節目望搵個好男友,前日心穎再度出擊,扮得靚靚現身speed dating,席上還與坐在對面的一名黑衫斯文男表現投契,期間心穎多次冧爆甜笑又與對方交換電話,看來她「破dry」有望!

今年25歲的2012年港姐亞軍黃心穎,自入行以來緋聞不多,一直單身的「心穎BB」不時表示想找另一半,恨拍拖恨到出口!她早前還自薦上男女配對真人騷節目《搵個好男人》寄望「破dry」,不過心穎BB於節目上最終未能覓得「心上人」。

傾三粒鐘交換號碼

心穎BB未有灰心,前日她出席新劇《再戰明天》的活動後,見她一臉心急前往取車,直駛油塘寓所,及至下午約6時,明顯換衫後扮得靚靚的心穎,又再驅車前往銅鑼灣,泊好車後她見時間尚早,於附近商場閒逛一會,心情大好的她不時講電話,之後又往揀選太陽眼鏡,試完一輪便扑錘買下心頭好。之後,心穎選擇逼港鐵往灣仔出席Speed Dating,看來是因為怕佔中事件影響交通而遲到,果然對此次約會極為重視!心穎到達灣仔後即與數名男女會合,一行人再步入一間西班牙餐廳,心穎與數名女友人被安排與數名男士面對面排排坐,只見心穎與對面的斯文黑衫男甚為投契,兩人傾個不停,心穎不時冧爆甜笑,及後還與男方交換電話,明顯極有好感!一行人最終吃了近3小時才離開,心花怒放的心穎與黑衫男步出門口時依然雞啄唔斷,及至發現記者拍照,心穎才尷尬向鏡頭揮手,之後匆匆乘港鐵返回銅鑼灣取車後回家。

難掩冧笑<br>Speed Dating場內,男女分兩排而坐,心穎於席上多次冧爆甜笑,最後更與對面的黑衫男交換電話。
  • 難掩冧笑

    Speed Dating場內,男女分兩排而坐,心穎於席上多次冧爆甜笑,最後更與對面的黑衫男交換電話。
急搭港鐵<br>心穎為免遲到走去逼港鐵。
  • 急搭港鐵

    心穎為免遲到走去逼港鐵。

出席男士非富則貴

心穎昨日接受本報訪問時,被問到出席Speed Dating一事,她尷尬笑說:「哈哈,都唔算,因為有個朋友生日,佢知我單身冇男友,所以特登介紹男仔我識。當日另外幾枱都係新相識嘅男女,氣氛好好。」問到聚會上的男士可合她心意?她頻頻甜笑說:「都OK嘅,全部都喺溫哥華畢業後返香港做嘢,有啲做家族生意,有啲係Banker(銀行家),(有冇發展機會?)大家第一次見,識咗一日咋,會私底下再聯絡,我25歲喇,唔可以隨便開始一段感情,要識耐啲了解下先。」問她是否抗拒Speed Dating?她說:「少少啦,但我呢行好難識人,識多啲朋友都好嘅。」

場內氣氛甚佳。
  • 場內氣氛甚佳。
濕平裝身<br>心穎到銅鑼灣濕平,心情大好。
  • 濕平裝身

    心穎到銅鑼灣濕平,心情大好。
尷尬揮手<br>與身旁男士密密傾的心穎最後發現記者拍照,尷尬揮手。
  • 尷尬揮手

    與身旁男士密密傾的心穎最後發現記者拍照,尷尬揮手。
黃心穎(左二)曾自薦上相睇節目《搵個好男人》。
  • 黃心穎(左二)曾自薦上相睇節目《搵個好男人》。

文:追蹤組



鍾意就快D Share啦!