網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月20日 星期一

吳若希認「咀嘴」 堅稱冇影慾照 吳若希,BKD_S,




吳若希大方承認相中人是自己,指當時是與前男友慶祝生日。

next 1/1 pre

吳若希指相中是前度男友,去年年頭已分手。

next 1/1 pre

吳若希望事件快點過去,不想影響到對方生活和家人。

next 1/1 pre

吳若希表示情侶有親暱稱呼好正常。

next 1/1 pre

吳若希堅稱沒有拍過不見得光的照片。(資料圖片)

next 1/1 pre

吳若希(資料圖片)

next 1/1 pre

「女神」吳若希(Jinny)近日憑無綫劇集《使徒行者》片尾曲《越難越愛》再度彈起,人氣急升的她即是非纏身,繼《東網》昨日獨家收到其「床照」相後,網上又瘋傳兩張Jinny與前男友的親密及「咀嘴」相,記者致電Jinny求證,她大方承認相中人是自己,並詳細講述與前男友慶祝生日經過,她說:「相中人係我同前男朋友,其實大家喺舊年年頭分咗手,當時都公開過呢段關係同公開講過已經分咗手。」

吳若希隨即維護對方說:「我唔想搞到佢,始終已經唔係情侶關係,我覺得情侶有呢啲相同行為好正常,又唔係做啲乜嘢,又唔係影慾照,當日係佢嘅生日,我約咗一班朋友同佢慶祝,當時仲有糖兄(組合糖兄妹成員)同Kellyjackie,純粹過咗去嘅嘢,我覺得好正常,情侶有親暱稱呼好正常,人哋都叫BB、老婆豬、老公豬,其實當時我同佢拍拖都視對方為結婚對象,只不過某啲原因大家唔可以繼續行落去,都係一個遺憾。」

問到擔不擔心再漏出其「慾照」?Jinny堅稱沒有拍過不見得光的照片,淡定地說:「我冇影過慾照、全裸照,所以覺得冇嘢。」隨即無奈說:「雖然我知道做呢行係食得鹹魚抵得渴,但係始終都過咗去,同埋我唔想影響到前度男朋友,大家都分開咗一段好長時間,唔想呢件事影響到佢生活同佢屋企,希望快啲過去。」



鍾意就快D Share啦!