掃呢頁CODE去手機

2014年10月14日 星期二

吳克羣讚智孝夠可愛 超蓮:萌萌萌萌 智孝,吳克羣,何超蓮,超蓮,宋智孝,




【短片】【超呷醋!】吳克羣讚智孝夠可愛 超蓮:萌萌萌萌

2014-10-14 06:15:00



其他影片:>>






【超呷醋!】吳克羣讚智孝夠可愛 超蓮:萌萌萌萌

賭王何鴻燊三房千金何超蓮同台灣歌手吳克羣戀情一直保持低調,不過間唔中都喺微博隔空傳情。近日男友吳克羣同韓國大熱綜藝節目《Running Man》(RM)主持宋智孝飛咗去惠州拍首部內地電影《708090》。

不過噚日吳克羣居然大晒佢同智孝BB嘅扮cute合照,仲喺微博留言道:「甚麼叫作萌萌滴~」讚智孝BB夠可愛。

超蓮今朝5點幾,見到男友主動上載對方嘅合照,即喺微博回覆指:「萌萌萌萌,好可愛的智孝BB」,唔知超蓮係扮大方定真係咁開通?不過網民隔住個螢幕,都感覺到超蓮有好多陣「醋味」!

有網民笑吳克羣要跪玻璃認錯,更有另一個網民說笑指:「吳克羣完了,默哀」。



唔知超蓮係咪咁大方呢?(微博圖片)





智孝BB果然係女神(微博圖片)



兩個笑容好燦爛!(微博圖片)



定係佢哋登對啲!









鍾意就快D Share啦!