掃呢頁CODE去手機

2014年10月17日 星期五

黃子華:示威唔好去暗角 子華,黃子華,




黃子華:示威唔好去暗角



其他影片:>>






魔警涉行私刑 黃子華:示威唔好去暗角

身在紅館心在金鐘的黃子華昨晚舉行尾場棟篤笑,前晚他在台上以暗角諷刺七魔警行私刑圍毆示威者:「嘩!我叫住你唔好嚟,你仲影,你因住我驅散你!係呀,你盡量小心唔好行去暗角位置,好危險!」之後更再三叮囑:「你哋𠵱家真係去示威遊行,真係唔好去暗角,真係好危險呀!」

此外,曾做警察的王喜亦不值舊同僚所為,昨在facebook留言質問許鎮德(許Sir):「許sir,請問除了拳打腳踢之外,可有其他更為恰當的形容詞,來形容這七位專業警察施加在被他們用索帶反綁後,合六人之力抬進暗角的被捕人士身上所做的動作呢……要干犯哪一項或多項的罪行,警察才會對動彈不得的被捕者即時即場施加你上述所形容的動作呢?」記者昨日曾致電王喜,但他表示沒有補充。

採訪:皓騫



■黃子華前晚暗寸七魔警打人,又用暗角做話題講笑話。資料圖片



鍾意就快D Share啦!