網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月3日 星期五

離無綫靠自己 石天欣創業賣衫 石天欣,熱門,創業,




【新鮮娛頭】離無綫靠自己 石天欣創業賣衫

2014-10-03 07:30:00



(攝影﹕陳俊強)

政府施政屢見其弊,去年10月拒發牌畀香港電視,令一台獨大嘅無綫更加惡,早前喺半年有7億盈利下,照裁員50人。藝人為咗謀生都要自尋出路,先後離巢嘅李思欣同石天欣開始學做生意,天欣仲係首次創業,喺葵芳開咗一間僅百餘呎嘅時裝店,佢表示:「今次同朋友夾咗幾萬蚊,專賣日韓同內地貨品,因租金貴,我哋仲會上網宣傳。」問佔中有冇影響生意?佢就話:「呢啲唔重要,我都有兩日去咗支持爭取民主。」

李思欣嘅投資就比較多元化,繼日本餐廳、火鍋店及網上鑽飾生意後,最近再以六位數字入股荃灣一間佔地近六萬呎嘅保齡球場,裡面仲有掟飛鏢、腳底按摩及餐廳,思欣表示,每星期都會落場打躉,佢話:「因做開食肆,我主打都係落餐廳。」她直言佔中對喺香港區嘅食店生意有影響:「其實我都支持學生運動,但如果拖嘅時間太耐又會影響民生,做老闆都好無奈。」



石天欣開時裝店,事事親力親為。



李思欣入股保齡球場,更主理當中的餐廳。





首次做老闆的石天欣為搵食,連網上宣傳都要自己做。



鍾意就快D Share啦!