網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月19日 星期日

躁狂爭視后 鍾嘉欣癲雞鬥佘 鍾嘉欣,




鍾嘉欣飾演躁狂症探員,惡鬥強勁對手佘詩曼的完美演出。

next 1/1 pre

鍾嘉欣在《飛虎II》的躁狂探員,除了有連場動作戲,還不時露出兇神惡煞表情。

next 1/1 pre

佘詩曼在《使徒行者》的演出較為全面,有笑有淚。

next 1/1 pre

馬德鐘(左)和羅仲謙(右)大讚鍾嘉欣的演出。

next 1/1 pre

無綫花旦鍾嘉欣備受力捧,但一直與視后寶座擦肩而過,2011年及2012年分別憑《點解阿Sir係阿Sir》及《護花危情》列入視后熱門,但最終落敗,去年她擔正劇集《巨輪》捲土重來,又被同劇的田蕊妮殺出贏得視后,始終未能開齋!屢敗屢戰的嘉欣未有灰心,最近先後有劇集《大藥坊》及今晚播出的無綫台慶劇《飛虎II》推出,兩劇角色極端,實行演技大爆發!

情緒大起大落

前晚嘉欣身穿藍色連身裙,聯同馬德鐘、羅仲謙、梁烈維、袁偉豪、苟芸慧及翟威廉等出席《飛虎II》在九龍灣舉行的首映,今次首映在戲院大銀幕播放,可見無綫對此劇相當重視,一眾演員手持飛虎隊用的槍射向螢幕作為首播儀式,氣勢十足。

嘉欣在《飛虎II》中放下清純形象,演曾做臥底、有躁狂症的刑事情報科(CIB)探員,情緒大起大落,不時露出兇神惡煞表情,凌厲眼神令人心寒,她更親身上陣挑戰多場動作場面。

嘉欣表示對劇集充滿期待,繼之前自封「鍾男欣」之後,前晚更以「癲雞」形容自己:「今次終於打破嘉欣BB嘅形象,真係幾癲雞,係我入行最激一次。演出嗰陣我個腦成日諗埋啲變態嘢,畀人誤會係咪性格變晒,嗰段時間我好躁,唔出聲,人哋嗌我又唔應,搞到啲同事會話:『嘉欣係咪寸咗呀?』拍咗排仲不時眼凸凸,似足劇中角色,抽離唔到,要隔幾個月先平復到心情。所以希望多啲人睇,睇觀眾接唔接受到我另一種形象。」

她表示曾拍動作場面時受傷,其中一場貨櫃場爆破戲,馬德鐘抱起嘉欣不慎跌倒,結果嘉欣墮地翻滾了幾個圈,要入院治理。問為何男友伍允龍前晚沒現身撐場?嘉欣只笑笑口說:「呢啲低調處理。」

釘姐氣勢強勁

嘉欣演出搏命,但要奪得視后,仍要過氣勢強勁的佘詩曼一關,早前阿佘已憑《使徒行者》「釘姐」一角在新加坡獲封視后,就連另外兩位視后熱門徐子珊及楊怡亦俯首稱臣。子珊直言睇好阿佘封后:「我同佢都唔同Level,佢係前前前前輩!」楊怡則表示冇打算爭獎。且看《飛虎II》播出後,嘉欣能否圓視后夢。



鍾意就快D Share啦!