掃呢頁CODE去手機

2014年10月29日 星期三

譚詠麟李克勤過億飲食王國 全麵攻日 克勤,譚詠麟,李克勤,麟李,

阿倫(左)與克勤滿腹大計,除了演藝事業出色外,飲食生意亦搞得有聲有色。


麟李過億飲食王國 全麵攻日

【衞紫敏澳門直擊】唱而優則「食」的譚詠麟與李克勤成功「三年抱四」,第四間粥麵店昨日在澳門正式開張,兩位飲食界巨子下一步大計首先是要「吞」併日本,誓要將港式雲吞麵取代日本拉麵!麟李接下來計劃在世界各地全「麵」進發,目標開夠廿間分店再上市,以億元重金打造飲食王國!

兩位老闆譚詠麟與李克勤昨日到澳門新濠天地「蘇濠」,為第四間「左麟右李粥麵小菜專門店」澳門旗艦店主持開業儀式。他們聯同其他股東張國忠、周焯華及唐才智等剪綵,現場安排醒獅表演及切燒豬環節,寓意生意蒸蒸日上。

日本妹鍾意食雲吞麵

麟李繼2012年在黃埔開第一間店後,其後在銅鑼灣及上海再「添食」,今次澳門店已是三年內第四間的分店,可謂「三年抱四」。滿腹發達大計的麟李稱有意繼續擴大版圖,最終目標要分店在全球插旗,至少開夠廿間再上市。據知,他們早已投資超過八位數,相信將會出動逾億元大展拳腳。

麟李預計投資過億,計劃在全球各地推廣雲吞麵。
  • 麟李預計投資過億,計劃在全球各地推廣雲吞麵。
克勤(右起)、阿倫、張國忠及周焯華等為澳門分店進行剪綵儀式。
  • 克勤(右起)、阿倫、張國忠及周焯華等為澳門分店進行剪綵儀式。

今次進軍國際的第一步,克勤瞄準「麵界」龍頭大佬──日本,他受訪時稱:「最想喺日本開分店,因為日本拉麵遍布東南亞,係時候要用雲吞麵嚟回饋日本。」阿倫則希望用自家雲吞麵來箍實日本妹的胃:「好多日本妹都鍾意食雲吞麵,仲食到『雪雪』聲!」他們又透露上海分店試業的威水史:「當時排晒長龍,天怒人怨,仲打嚟香港話去咗五日,每次排成個幾鐘先食到!其實食唔到都係其次,入唔到先冇面呀!」

阿倫爆克勤衣錦還鄉

阿倫又踢爆克勤的父母是澳門人,今次能夠以老闆身份進駐澳門,可算是衣錦還鄉。問二人今次新店投資數目?阿倫透露是由黃埔店錢滾錢得來:「全靠一路由黃埔店生(錢)出嚟。(唔使本?)用我哋身價囉,所以可大可小。」麟李預告將再度在農曆新年檔期於紅館開騷,笑言屆時會派出人力車及筲箕籃接歌迷們的利是。

另外,對於香港近日的普選爭議,阿倫直言「佔領運動」影響了分店生意:「一路生意都係向上,上得幾好,仲要兩、三倍咁上。搞一搞都冇辦法,係影響咗,希望件事通番。」一直在加拿大等地開騷的阿倫自爆與溫拿其他成員,在每場巡唱都會獻唱《獅子山下》,更特意改歌詞為港人打氣:「改咗做『我哋大家用真心真意相互勉,珍惜香港才是對』,中國人有句說話,家和萬事興,家衰口不停,應該以和為貴,係時候去傾好佢,進退有據。」提到傳出有藝人因政治議題發聲而被內地列入黑名單,麟李不相信事件,相信只是網上傳言。



鍾意就快D Share啦!