掃呢頁CODE去手機

2014年10月20日 星期一

吳若希啜爆相流出 稱呼對方老公:我愛你 吳若希,




【短片】【凌晨爆大鑊】吳若希啜爆相流出 稱呼對方老公:我愛你

2014-10-19 23:58:00



其他影片:>>






【凌晨爆大鑊】吳若希啜爆相流出 稱呼對方老公:我愛你

吳若希近期是非一大籮,繼因聲稱佔中阻阿婆覆診,被高登仔唾棄兼踢出高登女神後,其緋聞男友籃神劉子健涉向14歲女生傳自瀆相,今日網上又瘋傳吳若希嘅咀仔相,相中的佢仍然一臉包包面樣子青澀,網友指當時吳若希只得15歲,已經同一名中佬拍拖,當時佢為男友慶祝生日,兩人不但嘴對嘴啜爆,仲齊齊伸脷扮cute。

另一張畫面較暗的啜爆相,吳若希冧爆叫對方做老公,自稱喵喵,留言:「謝謝你願意停留在我的生命裏,老公我愛你喔,我以後都做你的喵喵!」有網友睇到眼火爆:「我接受唔到呀,一直當佢係女神!」、「咀對咀喎,唔好同我講普通朋友。」記者致電向吳若希求證,身為無綫旗下歌手嘅佢話:「我唔答得你哋嘢,畀公司鬧o架。」咁又迴避咗個問題。





嘩!雖然吳若希已經拿下「高登女神」的稱號,但啜爆相一出,相信高登仔仍然會傷心。



啜得好肉緊



網傳呢段留言,情侶情到濃時,都會講呢啲嘅。



鍾意就快D Share啦!