網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月28日 星期二

楊采妮化身「惡女人」 樊少皇避談與賈曉晨情變 采妮,樊少皇,賈曉晨,楊采妮,




【新鮮娛頭】楊采妮化身「惡女人」 樊少皇避談與賈曉晨情變

2014-10-28 07:30:00



(攝影:陳志嵐)

楊采妮﹑白冰及樊少皇等,噚晚出席九展舉行嘅《一個人的武林》首映禮。采妮被問到拍該戲是否好辛苦?佢笑指子丹要求高,又話今次演呢個角色,係好惡角色,亦係從影以來最惡角色;「我成日對住王寶強,見親佢都係用槍指住佢,見子丹都係鬧子丹,三個喺戲中好冇禮貌,但戲外就好好嘅,下次想同王寶強拍笑片,係一個挑戰。」

問到會否與老公邱韶智入場睇?采妮表示:「今(昨)日首映禮,所以忍住唔睇,31號喺新加坡同先生睇正場。」問到采妮本身惡唔惡?佢話:「我唔係鬧人解決方法嘅人。(先生有冇見惡一面?)唔知喎,不過今次喺戲中就會見到。(期望先生見到後有乜反應?)畀佢知道我有犀利一面。」

至於戲中白冰飾演甄子丹師妹,兩人有感情戲,白冰亦與王寶強有對打戲,惟拍戲時曾受傷,腳踭有骨裂。咁白冰老公有冇心痛?采妮就代答:「我同佢(白冰)拍戲大家未結婚,拍完後大家結咗,佢仲有小朋友,套戲好旺結婚。」

另外,有傳樊少皇與女友賈曉晨(JJ)分手,噚晚甫見傳媒避談此事,不斷耍手擰頭迴避,又話只講電影,佢話:「特登橫店返落嚟,明(今)早趕返去同陳浩民拍戲。」會否忽略感情?「唔會。」





楊采妮新戲要做惡女人



樊少皇避談同女友賈曉晨分手嘅傳聞。



鍾意就快D Share啦!