掃呢頁CODE去手機

2014年10月8日 星期三

子華被撩一夜情 入錯鴨店? 子華,黃子華,




被撩一夜情 入錯鴨店?



其他影片:>>






【子華劇透】自認唔識蒼井空 話香港唔環保

【結婚打齋】唔識蒼井空

子華指愛情跟股票一樣,他說:「你未入嗰時就不停升,你知啦,你一擁有,有冇咁準呀!」全場即歡呼拍掌。香港離婚率達三成,他建議以後可三揀二去飲,內地於2009年離婚人數是結婚人數一倍,子華笑指將來婚禮可加插打齋環節,新人接吻時旁邊有人揮桃木劍辟邪。

他又舉例男人指「保衞釣魚台 生擒蒼井空」時,自爆不知誰是蒼井空,即惹來噓聲,他說:「台下啲男士,我同你哋唔同,我唔需要自己去搵㗎。」而今年終於知一位四百歲的都敏俊Xi才有資格跟女性相處,全因他不能接觸人類體液,即代表他不能做,他說:「一日唔做,一日都一百分。」子華結論是「幾荒謬,一個諗住粒星星,一個諗住釣魚台,一個點到即止,一個生擒活捉。」之後他自爆去年在酒吧飲酒減壓時,被人撩一夜情,他還以為自己入錯鴨店。



【中港矛盾】買嘢唔使睇

自由行引發不少中港矛盾,子華直指中國人識嘆,去年便有八千萬中國人出埠旅行:「點解成日去到飛機場見到中國人喺飛機打交,因為我啱啱去完旅行又要去旅行呀,好忙呀,好躁呀。連想買啲紀念品都冇,你買咗好多呀!嗰啲邊係紀念品啫,紀念品係你哋買唔起,我又唔使睇價錢嘅物品!」

子華又提到現今印度非常有錢,當地人最鍾意法拉利,及死後燒成骨灰撒落恒河:「若果印度似中國富起來,恒河要改名叫有法拉利河,每個有錢印度人臨死前,揸住法拉利到恒河邊,淋油,連人帶車淋油燒。」

【唔夠環保】紙巾扮富貴

環保是全球關注問題,但子華認為香港做得不夠好:「香港係唔夠環保,明知唔夠環保都係做唔到,好難,點解?以前香港好多人好興吐痰,𠵱家好少,點解呢?因為當年你行入任何一間食肆就會見到四句詩,『隨地吐痰乞人憎,罰款二千有可能,傳播肺癆由此起,衞生法例要遵行。』當年吐一篤痰罰二千蚊,二千蚊調整今日通脹等於今日十萬蚊,你諗吓吐篤痰十萬蚊仲有冇人吐?」

他更以打油詩來呼籲大家注重環保:「用親膠袋正契弟,成叠紙巾扮富貴,水浸眼眉等住做,你大熱天時流鼻涕。」並笑謂:「唔環保正契弟。」

【平板年代】踎廁要闖關

21世紀世界為平板電腦年代,子華解釋這部萬能電腦令唯一可以靜下來的空間也填滿,原因是平板電腦令大家踎廁時方便睇,他說:「𠵱家啲人入廁所好似入少林寺咁,我唔過關我唔會出番嚟,阿強唔過關都唔會出番嚟,冇電呀,所以阿強好醒目,喺個馬桶邊整個插蘇掣,年三十晚入去,人日都未出番嚟。」

完騷前子華自揭研發了一個新智能電話叫「我式」,全因大家經常遇到選擇困難症,他的設計是助大家遇困難時就可以問一問部電話幫你作出決定。



鍾意就快D Share啦!