掃呢頁CODE去手機

2014年10月27日 星期一

王晶指發哥冇撐佔中:佢冇政治立場 佔中,周潤發,發哥,王晶,政治時事,




【選擇性unfriend?】王晶指發哥冇撐佔中:佢冇政治立場

2014-10-27 16:21:00



因為「佔領運動」而出現嘅unfriend潮,演藝界都不能倖免,王晶就高調喺微博宣布要刪走杜汶澤﹑何韻詩同黃秋生三人嘅聯絡電話,最奇係後面兩位都話自己冇王晶電話,而何韻詩就更加冇同王晶合作過嘅。而同王晶都間中合作嘅周潤發,就唔喺王晶嘅unfriend list入面。

其實喺警方丟出87枚催淚彈第3日,發哥已經開聲,清楚成件事係點形成,而唔係一味責難一邊,點樣去解決,「政治問題,政治解決」清楚易明,不過王晶似係偏向「政治問題,法律解決」,所以佢冇unfriend周潤發,因為內地傳媒指周潤發只係發表同情學生嘅言論,並非支持「佔中」,王晶就喺微博引述話:「就是某些不良傳媒故意放大,硬想拖他下水,居心險惡」

之前再話:「發哥人好,全港皆知,有的傳媒硬要拉他和劉德華梁朝偉下水,暗示他們支持佔中,真是卑鄙之極。其實三位只是認同學生追求理想,珍惜香港未來的接班人,不希望他們受傷,並無政治立場。上述三點我也一樣贊同,只是不認同佔中堵路這種手段而已,試問誰不想香港平平安安?」其實「堵路」只係佔領者的手段而非目的,人人皆知,未知是王晶是否故意視而不見,再看看10月1日發哥當日受訪的原文:

「市民學生爭取訴求好勇敢,令人感動,警方第一日已經係錯咗,使唔使用到掟催淚彈呀?學生全部都好理智,如果政府唔係有一個新方案,令到香港市民學生滿意,呢個抗爭我諗唔會停。學生叫梁振英落台,其實你叫邊個落台都無補於事,o依家最主要係解決咗個方案先。」

「如果政府再用暴力對付學生,你令香港市民好反感。佢哋個訴求好清楚,點解你成日叫人袋住先,你唔可以接納一個方案,係政府你袋住先?咁有錢,你後面有中國backup你,我都唔知你怕乜?學生或市民如果達唔到要求,大家只會繼續拉布,應該討論一個方案,係雙方可以接受,咁先係解決方法。我唔想見到有邊方面受傷,學生係好理智好聰明和平抗爭,你毋須用咁暴力嘅催淚彈,你一定要解決咗佢先,你唔可以避,梁振英唔可以避。」

發哥表示「學生係好理智好聰明和平抗爭」,亦知道政府拋咗乜嘢「袋住先」方案出嚟,仲反問返政府又可唔可以袋住先,發哥是清楚知道「政治問題,政治解決」,政府要「解決咗個方案先」,市民先會走,而唔係警方一味清場,思路如此清晰,不過王晶唔係發哥肚裡面條蟲,可能真係唔知佢諗乜嘅。

而日前被雜誌訪問到正開工的發哥,問到佢可能被內地封殺,佢亦只係淡然回應:「咪搵少啲囉。」而唔係好似Kenny G咁急轉彎,寫「鴻文」同「佔中」割蓆。



王晶微博





鍾意就快D Share啦!