掃呢頁CODE去手機

2014年10月1日 星期三

蔡少芬擔心學生安全 蔡少芬,




蔡少芬擔心學生安全



■蔡少芬與老公張晉結婚多年仍十分恩愛,昨日更當眾再講愛的宣言。

蔡少芬(Ada)和丈夫張晉昨日在灣仔出席腕錶活動,Ada獲贈6萬多元手錶,兩夫婦即場重演結婚時的肉麻宣言,Ada全程含情脈脈望張晉,張晉面對老婆說:「我唔係大男人,我哋互相愛錫尊重,一家之主唔係指點人,冇乜事發生我喺度就係一家之主。」

至於佔中行動連日升級,Ada說:「最擔心係安全,睇到有車衝入旺角,心痛對學生同平民咁做。」連日來眾多藝人對佔中封口,怕敏感話題影響內地巿場,Ada則說:「唔好諗到咁複雜,自己對政治唔認識,睇到大家好用心面對支持一件事,最緊要唔好變成負面。」她表明不會到場支持佔中,只適宜留在家中湊女,但呼籲大家保護自身安全。

採訪、攝影:卓寶花



■Ada和張晉手執「愛是恆久忍耐」的絲帶。



鍾意就快D Share啦!