掃呢頁CODE去手機

2014年10月31日 星期五

石洋子搵內地傳媒洗底 一味唱好 石洋子,




【短片】【狂掃名牌亂揈錢?】石洋子搵內地傳媒洗底 一味唱好

2014-10-30 23:20:00



其他影片:>>






【狂掃名牌亂揈錢?】石洋子搵內地傳媒洗底 一味唱好

吳啟華宣佈同細佢21年嘅內地奀星石洋子離婚,婚變原因傳聞多多,由代溝到男方/女方偷食,以至今日有周刊爆料指吳啟華背妻偷食中0靚模,以及石洋子揮金如土一個月六萬蚊人仔家用都唔夠使,又有指石洋子唔關心個女云云。

石洋子今日接受內地傳媒訪問,亦同吳啟華統一口徑,表示兩人已分開三四年;離婚原因非有第三者介入,而係年齡、觀念、文化差異所產生嘅分歧。

石洋子話,同吳啟華熱戀初期,並不覺得有年齡距離呢個問題,但一齊生活之後,問題就越堆越多。對於周刊報道指吳啟華不滿女方發明星夢,石洋子話:「他一直很支持我,認為女人不應該只是在家裏相夫教子,做家庭主婦,還是應該多接觸社會。」仲好無奈咁話,其實,佢一路都有拍戲,唔係離婚博復出,只係大家一直都冇為意啫……

講到話石洋子個微博從來都唔放老公同個女嘅相,令人懷疑係咪扮單身,反而貼咗幾張挨住伊能靜未婚夫秦昊嘅親密合照,對此石洋子就謂:「我從不在公眾平台晒自己的隱私,以後也不會。但不代表我不愛他們(家人),我只是用另一種方式愛他們。外界怎麼去想,我是控制不了的。」





鍾意就快D Share啦!