掃呢頁CODE去手機

2014年10月13日 星期一

岑敖暉重申:周永康係有女朋友 政治時事,周永康,




【短片】【雨傘革命】岑敖暉重申:周永康係有女朋友

2014-10-13 22:53:00



其他影片:>>






【雨傘革命】岑敖暉重申:周永康係有女朋友

【現場直播】

雨傘革命: http://umbrella.appledaily.com

YouTube: http://bit.ly/umbrellalive

【22時52分消息】學聯副秘書長岑敖暉於發言時指,在金鐘遇上一對年老的公公婆婆,他們指「啱啱同班流氓肉搏完,頂住咗佢哋」,令岑敖暉相當感動,認為長者未能在晨運後「買餸、吹水、打麻雀同玩雀仔」,而是要站出來抗爭。談到「玩雀仔」時,岑敖暉稍作停頓澄清「唔係(嗰啲玩雀仔),即係嗰啲呢......喺公園度攞住雀籠玩雀」,惹來在場人士大笑。

此外,岑敖暉於發言中笑指,學聯秘書長周永康今晚「黃子華之約」是與其女友前往,強調「周永康係有女朋友」。學民思潮召集人黃之鋒隨即詢問「點解你要澄清?」岑敖暉則以笑臉回應:「唔係澄清,係補充。」



黃耀興攝



鍾意就快D Share啦!