掃呢頁CODE去手機

2014年10月9日 星期四

薛凱琪都搭地鐵 Ella話:很想哭! Ella,薛凱琪,官恩娜,




【既方便又快捷?】薛凱琪都搭地鐵 Ella話:很想哭!

2014-10-09 20:30:00



最近好多星搭地鐵,因為港島部份地區封路,好似張智霖同袁詠儀兩公婆,郭富城同杜德偉都齊齊搭地鐵,個個都讚夠晒快添!直頭好似幫地鐵免費宣傳咁!

今日又加入多兩位「地鐵之星」,就係薛凱琪(Fiona)同官恩娜(Ella)兩個人不約而同話因為港島塞車,所以搭地鐵,薛凱琪仲拍咗條落地鐵站嘅片,好似前世未搭過地鐵咁,Ella話:「十五分鐘的車程!用了我兩小時…一整天都在遲到!我真的很哭!」

港島塞車,好多人就梗係覺得關「佔領」事啦,不過同時,亦有好多「挑通眼眉」嘅人發現港島路面情況唔多尋常喎,好似趙學而今個星期一咁,發現金鐘同中環一帶好多「鬼巴士」(新聞連結: http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20141006/52987720) 周街行,放工繁忙時間好多架冇人坐嘅巴士周圍走,點解嘅呢?

噚日又有網民發現,下午1點幾喺東區走廊,由灣仔塞到太古,佢坐緊118,佔領期間一向都係用半個鐘就由到小西灣到紅磡,點解噚日會咁塞呢?去到北角碼頭段,謎底解開啦!原來路上面有過半數都係貨車泥頭車,呢個鐘數咁多貨車泥頭車?最恐怖係,全部貨車都冇載貨,去到銅鑼灣,又有道路維修,但一架機器都冇,但就一霸霸兩條行車線,做乜呢?

今日亦有網民話:「灣仔地鐵都係,呢幾日都要控制人流而封閘,封到閘外的人多到蟻竇咁,閘入面就鬼咁少人。我星期一迫左入閘之後完全兩個世界,個欄的左右兩邊一邊多人到喊一邊得小貓三四隻,都唔知封黎有咩居心。平日放工時間都係咁多人ga 啦,又唔見佢封,而家封左反而搞到入唔到閘的人以為月台迫爆,其實就少人過以前」

「鬼巴士」、「幽靈泥頭車」同「人流控制」都出動啦,唔知大家仲見過咩奇景呢?



所以塞啦,但點解會有咁多呢啲泥頭車呢?



原來路面上有好多冇裝貨嘅泥頭車走來走去



網民昨日觀察,點解港島塞車呢?



今日Ella因為塞車搭地鐵。



可能搭地鐵冇嘢做唯有自拍



Ella instagram



再自拍



網民今日觀察,點解會塞車呢?



Fiona直情拍片落地鐵



難道佢前世未搭過地鐵?



鍾意就快D Share啦!