掃呢頁CODE去手機

2014年10月2日 星期四

[FACE 384] 地獄減肥 6個月  Tara恩靜索晒 MF,




減肥成功,恩靜鎖骨出晒嚟,連塊面都細埋,索晒!

全知言

地獄減肥 6個月  T-ara恩靜索晒

只要有決心,冇女人係減唔到肥嘅!好似一向有 baby fat嘅 T-ara成員恩靜咁,出道至今 5年都係脹卜卜,但係今年初決心慽甩拜拜肉。

減肥計劃實行 6個月,終於成功減咗 22磅!全知言上星期二( 23日)飛咗轉韓國,出席電影《舉報者》嘅 VIP試映會,估唔到恩靜都有到場撐男主角柳演錫。減肥後嘅恩靜容光煥發, V面同瘦削身材真係冇得輸!不過唔好以為減肥好易,恩靜自己都話「減肥的過程係好難熬的。」佢為咗瘦身不但每日要堅持咁做彼拉提健康操( Pilates and Weight),每日仲只可以食雞胸肉、番薯、香蕉等食物,真係地獄式減肥食譜嚟㗎!

miss A的 MIN同 15&的朴智敏都有去 VIP試映會撐場,仲擺出鬼馬甫士!

《舉報者》係一部改篇自真實事件的電影。講述 2006年韓國克隆之父黃禹錫博士幹細胞造假的事件;新一代「大勢男」柳演錫係男主角,飾演研究員沈[!FE5F]豪一角。

網上圖片

恩靜減肥前都仲係包包臉,着住長袖衫都遮唔住手臀啲拜拜肉。

網上圖片

恩靜之前為時尚雜誌拍攝以健康為主題的寫真,仲話:「身材變好讓自己變得很開心!」睇佢𠵱家身材咁索,恩靜嘅粉絲睇到都應該同佢一樣咁開心!



鍾意就快D Share啦!