掃呢頁CODE去手機

2014年10月9日 星期四

[FACE 385] 巨星拒唱撐傘歌 何韻詩:有班人跟住佢哋搵食 何韻詩,MF,




連日來出力又出聲,上周六( 4日)晚的反暴力集會,何韻詩和明哥亦到場演唱新歌〈撐起雨傘〉為學生打打氣。《蘋果日報》圖片

封面

巨星拒唱撐傘歌 何韻詩:有班人跟住佢哋搵食

從 9.28凌晨戴耀廷宣布佔中啟動,始於學界感染全港的「和平佔中」行動踏進第十天。

不過,十天以來並不「和平」,嚐過胡椒噴霧、吸過催淚氣體、被黑社會兇過、被臨記擾亂過,雖然大家頂得住,但亦無可否認疲倦了,是時候打打氣。於是,由何韻詩、謝安琪、葉德嫻、黃耀明等二十位歌手合唱的〈撐起雨傘〉出現了。

一個「撐」字,咪以為講咁易!

據悉發起人何韻詩、 Sammi經理人郭啟華親力親為號召歌手藝人「出聲」,亦有碰釘被拒。

講到尾,有勇氣、有膽識的藝人屈指可數!







〈撐起雨傘〉推出僅僅兩日已經累積過 20萬點擊,活動當晚集會人士亦輕聲和唱,成為全晚高潮。《蘋果日報》圖片

用一把黃色雨傘,不僅擋掉胡椒噴霧和催淚彈,亦顯示一顆抵抗暴政爭取普選的決心,始於香港的雨傘革命十日來在全港遍地開花,可惜並不是每個香港人都引以為傲參與其中,尤其在娛樂圈中,連日來站在最前線的總是幾個最熟悉的名字,一線巨星在哪裏?

《蘋果日報》圖片

負責作詞的林夕現身發表創作感想,話「一路驚一路寫」。

「寫支持佔中的歌當然會驚慌,但在這關頭恐懼,將來會受更大恐懼,無人有條件害怕,喊得理直氣壯,好過笑得鬼鬼祟祟、問心有愧。」

葉德嫻冰島回港撐

上周六( 3日)晚上八時,金鐘政府總部外佔中據點超過十萬港人到場參與「全民反暴、和平抗爭」集會。活動高潮是歌手何韻詩、黃耀明上台演唱最新創作歌曲〈撐起雨傘〉為港人打氣。

整首作品由何韻詩收到作曲人 Pan作品計起,短短 48小時內已經錄製完成。為讓更多歌手參與,增加號召力,發起人親力親為致電同行,當中最具勇氣和最有誠意的莫過於謝安琪和葉德嫺。身在北美登台的 Kay越洋找錄音室灌錄、盧凱彤身在上海亦坐言起行,人在冰島旅行渡假的葉德嫻收到何韻詩邀請後即時回港,成為當中輩份最高份量最重的一把聲音。

48小時之內完成製作〈撐起雨傘〉,不過唔多一線歌手參與,但無損錄音室內的歌手合唱決心。網上圖片

有份錄音、越洋發聲的歌手,除了身在北美的謝安琪和身在上海的盧凱彤,還有從冰島趕回港錄音的殿堂級歌后葉德嫻。網上圖片

本刊致電發起人之一郭啟華,問到獲邀歌手名單,他說︰「有啲歌手要同唱片公司商量。」

阿詩到巴黎出席時裝活動,留咗一日趕返香港錄打氣歌,人在巴黎亦不忘參與當地港人雨傘革命,更在巴黎鐵塔前高舉黃絲帶。網上圖片

星星去哪兒?

陳慧琳閃離港

婚後忙湊仔減少幕前活動, Kelly「佔中」以來都保持沉默,上周三( 1日)則在機場離境大堂快閃,只答記者要離港工作。

陳奕迅篤魚蛋



Eason近月忙於為《 LIFE巡迴演唱會》穿梭內地各省市,不過佔中期間就未有演唱安排,只於上月 29日同郭偉亮在灣仔露面篤魚蛋打羽毛球。

大台陰招

大台霸道作風,相信大家都見怪不怪,同時又兼顧「維穩」工作。上周六( 4日)嘅活動上,公然叫杜汶澤除下黃絲帶受訪,搞到阿澤嬲到面都燶埋,現場仲講咗一句:「痴 X線!」。最後主播話唔使除黃絲帶阿澤先肯接受訪問,不過訪問期間又全程 close up阿澤大頭,黃絲帶最終「被消失」,難怪阿澤做完訪問就急急腳走人!

阿澤一做完大台訪問就急急腳轉身走人,明眼人都睇到阿澤當時有幾咁嬲!

經過大台主播出口調停,表示唔使除下黃絲帶,阿澤再次接受訪問前,點知又係用陰招。

雖然幕後人員(右圖)事後係 facebook澄清叫阿澤除黃絲帶乃係自己意思,完全唔關公司事,不過大台「維穩」功夫都唔係第一次見,今次又嚟又有幾咁出奇?

最壞打算 得明哥合唱

現時發布於網上,點擊過 20萬的歌手合唱版,除了以上歌手,還有周國賢、方皓文、黃韾、樂隊 Yellow等近 20個歌手及樂隊,事實上發起人聯絡過的,亦不止這個數目。

本周一,阿詩接受本刊電話訪問,細說製造這首歌曲的目的和困難,她最感激是葉德嫻的幫忙,阿詩說︰「我喺巴黎機場返香港時決定搞呢首歌,前後都唔夠 24小時,初時都好擔心,打算不如我同明哥自己錄啦,點知好多歌手都肯錄,最開心係葉德嫻,佢就好似小朋友對住一個大人咁,有安撫嘅作用。」

「唔好以為睇 TVB就睇咗成個世界」

問到歌手名單是否經過商議,阿詩說體諒歌手們背後的狀況,她說︰「肯參與係無任歡迎,其實我都明白,每個人都有自己立場,有啲人睇法唔一樣,可能又要面對唱片公司。有啲更紅、更有地位,但佢身後有一班人跟住搵食,唔同一般市民東家唔打打西家嘅心態,我可以理解嘅。」

講到仍在「佔中」的學生,阿詩說自己只是盡一點綿力,「𠵱家已經唔係『佔中』唔『佔中』,如果有親身落過去,班學生真係好乖,抗爭就係要犧牲爭取番嚟,佢哋好勇敢。」阿詩又呼籲反對的市民要睜開雙眼,要懂得分析報導,「唔好以為睇 TVB就睇咗成個世界,有啲報導係經過過濾嘅,有啲人隔岸觀火就話啲學生無知,佢哋又冇落去現場,其實呢啲人仲無知,我好嬲㗎!」阿詩仲話有留意最近網上嘅音樂創作,最欣賞是李偲嫣主理「撐警大聯盟」首歌(〈香港生命〉),「我有喺 facebook share㗎!最好可以喺現場播,可能警察都會跟住唱。」呢個時候,仲識得幽默,好緊要㗎!

金鐘直擊 葉蘊儀喬裝撐學生

繼何韻詩、黃耀明、謝安琪勇敢企出來唱〈撐起雨傘〉外,連肥菜葉蘊儀連日來都默默為學生出一分力。上周六( 4日),本刊就撞見葉蘊儀素顏加黑衫打扮,配埋頂黑色帽,喬裝打扮下,孖住幾位朋友低調去到金鐘為學生打氣。低調現身,當本刊上前要求葉蘊儀幫手寫幾句祝福香港人嘅說話,佢反而當場被嚇一跳,仲話:「好驚,以為你哋係警察!」唔想張揚嘅佢,初時都婉拒《 FACE》嘅邀請,經過連番解釋後,肥菜先肯寫句「加油」為香港人打氣,她說︰「八點幾到,嚟咗幾日喇,你哋去做其他嘢啦。」之後就同朋友轉去另一地方靜坐。

上周六( 4日),葉蘊儀喬裝打扮現身金鐘支持示威學生,黑色漁夫帽仲遮咗大半邊臉,本刊上前打招呼時,肥菜即時表示驚訝,仲話:「好驚,以為你哋係警察!」

本刊記者上前叫葉蘊儀寫幾句給香港人嘅說話,初時佢都婉拒,經過一輪解釋後,肥菜就快手寫咗「加油」兩個字送畀香港人,連相都唔肯影。點都好,都睇得出肥菜心繫港人嘅!

雖然葉蘊儀只係簡單用「加油」兩字作為對香港人嘅心聲,不過背後為學生做咗幾多嘢,相信大家都有目共睹!

《蘋果日報》圖片

「佔中」以來,葉蘊儀一直力撐,早前為表支持示威學生,仲半夜出發為路邊圍欄綁上黃絲帶,身體力行支持「佔中」。

葉蘊儀唔只到現場支持學生,同時又在個人 facebook專頁圖文並茂支持,贏盡民心。

演藝界一人一信



除了歌聲外,其實演藝界亦有不少有心藝人,用筆寫出對 CY和香港市民嘅心聲,齊齊用文字發聲,為香港人打打氣!

龍小菌

林一峰

C AllStar

Coffee林芊妤

Jeana何佩瑜

王宗堯

李拾壹

林欣彤



鍾意就快D Share啦!