網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月15日 星期三

[FACE 386 大專校園] IVE私影妹遇變態龍友:寧願踏實做 sales MF,




伍潁時 Wincy  IVE酒店款待文憑  Yr.1

一直要記者叫佢 Wincy嘅伍潁時自爆好憎自己個中文名,「小學嗰陣成日畀同學笑我做『五嚿屎』,又幫我改勁多花名,搞到我真係有啲想改名!」

U花 U草

IVE私影妹遇變態龍友:寧願踏實做 sales

好多女仔都恨做模特兒,以為企幾個鐘擺吓甫士就收錢閃人,總好過做 sales企成日對住啲自由行客受氣。

完全零運動細胞嘅 Wincy最憎做運動,反而由 5歲開始跳芭蕾舞,「芭蕾舞好靚,姿勢好優雅,一直跳咗 10年!」

不過做咗年幾兼職模特兒嘅吳潁詩( Wincy)卻有另一見解,今年得 18歲嘅 Wincy,個樣生得甜又有 176cm高, fb自然有唔少龍友自動搵上門叫佢影私影,有啲開門見山問 Wincy可唔可以去酒店影,又問影唔影走光相,當中仲遇過戀足龍友,「最變態係有個攝影師要求我要着絲襪,仲慫恿我話着完再賣畀佢可以賺多啲錢,佢話朋友想要,但因為生得高好難買咁長嘅絲襪,聽到都知奇怪又變態!」

讀緊 IVE酒店款待文憑 Yr.1嘅 Wincy遇到嘅變態事當然唔只呢單,做咗年幾已經覺得呢行好複雜,「以前影相影得靚會好滿足好有成功感,但逐漸遇到好多影師要求都好唔合理,要我着超短裙同要夾胸,擺啲性感 pose,我開始對呢行好厭倦,自己唔想踩自己底線,要我低胸熱褲,我寧願踏踏實實做 sales!」

影過不下 10次婚紗相嘅 Wincy成日畀攝影師話佢勝在笑得甜又夠高,「我都鍾意影 wedding,不過夏天影要狂補妝同走景真係好辛苦!」

雖然 Wincy(右)比正常女仔高一大截,不過對男朋友要求竟然唔使高過自己,「高度唔係問題,最緊要成熟,照顧到我就 ok!」



鍾意就快D Share啦!