掃呢頁CODE去手機

2014年10月15日 星期三

[FACE 386] 崔碧珈叔叔不行鳥 崔碧珈,MF,




崔碧珈件衫唔啱身,搞到要用手攬到實防走光,但一托之下,上圍仲爆!

全知言

崔碧珈叔叔不行鳥

哈囉喂就快要改名哈囉餵,餵飽你個餵!你睇 36E崔碧珈上週四( 9日)出席 Blue Girl萬聖節活動,嚴格嚟講着住嗰件唔係低胸衫,係開胸衫,公關仲刻意安排佢𠌥低身吹蠟燭,現場所有人係一齊起哄、一齊舉起相機,仲有幾位行行企企嘅叔叔即時不行了,攝埋人堆係咁影個夠!

事後崔碧珈就解釋:「條裙係大會安排,唔啱身,拎過去改都驚走光,係咁黐膠紙,如果走光,會驚唔好意思!」走光益完你仲要同你講唔好意思, big瓜真係專業嘞!

同場加影夏蕙 BB同裸男跳辣身舞,係咁摸裸男,夏蕙 BB搞笑話:「年輕人要俾老人家教訓下。」教訓定調教?

幾位阿叔唔執輸,一見崔碧珈吹蠟燭即刻狂影,影相冇問題,不過啲表情唔使咁猴擒囉!



鍾意就快D Share啦!