網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月30日 星期四

[FACE - 388] 司徒夾帶義助靚聲胡琳 胡琳,MF,




網上圖片

全知言

司徒夾帶義助靚聲胡琳

連容祖兒都話情願同大台「拍散拖」想唔續約,今時今日宣傳真係未必要靠電視出鏡,好似靚聲胡琳下月出新碟,就搵咗司徒夾帶出奇招幫胡琳拍咗條片,胡琳披頭散髮好 pure好 true咁喺被窩捐出嚟,宣傳佢隻新歌〈被窩〉,仲送埋 link畀網友免費下載添。

司徒夾帶咁幫拖,唔通做咗經理人?司徒夾帶話:「我係玩音響識咗胡琳經理人,再識埋胡琳;覺得佢唔係好 social,喺娛樂圈好難生存,但好欣賞佢喺呢行咁耐,仲保存一份天真,所以我想幫佢做啲 noise,喺電台都唔可以日播夜播啦,我哋畀埋個靚聲版你 download仲好」佢仲話計劃緊幫胡琳拍一系列短片,真係幫得手!

條片見胡琳素顏喺被窩入面捐出嚟,再用啲懶聲懶氣宣傳自己,結果班電車仔就勁話好正,司徒夾帶真的很明白宅男需要。網上圖片

除咗幫手拍片,司徒夾帶仲將主打歌〈被窩〉放上網免費下載,聽講啲下載 link好快爆咗!

網上圖片



鍾意就快D Share啦!