網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月23日 星期四

FB洩天機 HKTV堅係下月19號開台 教埋你點睇 HKTV,




【衝擊大台台慶】FB洩天機 HKTV堅係下月19號開台 教埋你點睇

2014-10-22 20:06:00



千呼萬喚嘅香港電視(HKTV)經歷咗多年波折,最後都係拎唔到政府嘅免費電視牌照,令一眾香港市民都極度不滿。

不過打不死嘅「魔童」王維基變陣,以OTT形式播放節目,王維基仲坦言相信今次被政府「阻撓」機會不大,否則就「真係去政總坐」。之前本報率先爆出HKTV開台日特登揀正11月19號,即係大台台慶當日,挑機味極濃,王維基似乎真係信心十足。報道仲話以《警界線》計嘅廣告費,未計折扣每15秒收費58.8萬元,認真和味。

噚日HKTV個FB仲神神秘秘,話下星期先公佈開台日子,仲Po張通勝相話叫大家先生參透下喎!今晚HKTV個小編就整咗張圖教大家點樣喺智能電話、電視、平板電腦等收睇,佢就寫住:「我最鍾意食生果,每日OT都必須要食,香蕉乜乜乜...但為咗解答呢條最多人問嘅問題,小編就用兩大條最鍾意食嘅蕉,同隔離team交換咗呢張絕密解構。但為咗唔好遭天譴,打一打馬賽克是常識吧。你哋咁好眼力,睇到嘅......掛!」點知就「出事」喇!位「小編」竟然喺電腦個PART打漏咗格仔,清楚咁見到推出日期係:「11月19日」

網民笑佢打漏咗格,起先「小編」嘅反應係:「幻覺嚟架je, 呃我唔到既」,但之後佢就話:「好開心同大家共事咗咁耐,但我相信聽日大家好可能唔會再見到我喇。多謝大家一路以來嘅照顧!我可以為你地做嘅就係咁多。」仲加咗個喊嘅表情,傻豬嚟嘅,維基份人應該冇方丈咁小氣嘅!



HKTV「小編」打漏咗格



之後再補鑊打返格





維基冇「方丈」咁小氣,「小編」唔使驚啦!



但已經太遲鳥



鍾意就快D Share啦!