掃呢頁CODE去手機

2014年10月6日 星期一

黎諾懿ig晒幸福 貼李潔瑩大隻婚戒 李潔瑩,黎諾懿,




【六億駙馬】黎諾懿ig晒幸福 貼李潔瑩大隻婚戒

2014-10-06 16:49:00



戒指都戴埋,黎諾懿好快就可以做「五億駙馬」。(instagram圖片)

黎諾懿嚟緊就會迎娶家族坐擁逾5億身家嘅落選港姐李潔瑩,早前就傳出李潔瑩嘅哥哥同埋爸爸都對黎諾懿不滿,但係李潔瑩就出面撐未來老公,仲話黎諾懿一向經濟獨立,有肩有腰,仲同爸爸媽媽friend過打band。(新聞連結: http://bit.ly/1vIt4Lz )

眼見黎諾懿好幸福咁,但係佢就好似驚死大家唔知佢幸福咁,今日就喺instagram,貼咗張戒指相,隻戒指仲鬼咁大隻,黎諾懿仲要加多八個字:「執子之手,與子偕老。」真係閃死人。兩人婚期定於今年底,曬定幸福,差唔多喇!



恭喜恭喜!



嘩!太閃!(instagram圖片)



結婚明明是喜事,但家陣傳聞已經「發展」到話李潔瑩哥哥Ivan(右圖)都同黎諾懿不和。



鍾意就快D Share啦!