網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月17日 星期五

JC「警鐘胸」再現 直認安志杰係自己杯茶 安志杰,Jessica C,JC,警鐘胸,BKD_S,




性感上陣嘅Jessica C.大讚安志杰係自己杯茶。

next 1/1 pre

Jessica C.話出席護膚品活動,所以忍唔住要騷多啲皮膚畀人睇!

next 1/1 pre

Jessica C.個額頭狂爆瘡,唔通拍性感戲壓力大?

next 1/1 pre

安志杰(資料圖片)

next 1/1 pre

Jessica C.穿上低胸連身裙出席韓國護膚品新店開幕,提到她的「警鐘胸」再現,她笑言「警鐘胸」出國一排:「有啲掛住佢,之前拍戲都係着內衣,而且睇番拍《屍城》嗰時都係性感,所以有啲怕醜,而且出席護膚品活動,所以騷多啲皮膚。」

想同安志杰拍親熱戲

現場見到JC額頭爆瘡,問到是否壓力大?她直言剛去完北京,皮膚乾,所以暗瘡只是暫時性。提到在電影《屍城》合作的安志杰(Andy)表示沒有與JC的親熱戲而感失望,問到下次再合作會否拍親熱戲補數?她說:「佢係好好嘅演員,如果同佢拍親熱戲冇問題。(佢係你杯茶?)係呀,如果我冇男朋友。(邊part吸引你?)佢好hot,佢着衫都有好多肌肉,我問佢係咪人類嚟架,我第一次見佢就係着警察制服,好剛強。」



鍾意就快D Share啦!