網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月29日 星期三

傳與樊少皇分手 JJ:都慣咗 樊少皇,賈曉晨,JJ,




馮仁昭四圍超:傳與樊少皇分手 JJ:都慣咗 - 馮仁昭



其他影片:>>






力王孤身睇首映 真係同JJ分手?

兩年前被指拋妻棄子嘅樊少皇,不顧一切同賈曉晨(JJ)一齊,雖然年紀相隔10年,但係就愛得癡纏。不過最近有傳佢兩個分手,前晚樊少皇隻身去九展《一個人的武林》首映禮,問佢分手嘅事,佢就不停耍手擰頭想避走,仲話訪問只談電影,不談感情。



■樊少皇(下左圖)前晚去首映唔肯講感情事,令分手傳聞更盛,搞到女友JJ好無奈。



樊少皇



■樊少皇跟賈曉晨拍拖兩年,感情穩定,未有結婚打算。 資料圖片

「生仔隨緣」

樊少皇對分手嘅事處處迴避,不過JJ噚日接受電話訪問時話:「我冇乜特別喎!傳聞你都知喇,一係分手一係結婚喇!我都慣咗喇!我哋又唔係分手又唔係結婚。正常囉!同以前一樣。」咁JJ幾時結婚先,年紀都唔細,佢話:「如果真係結咗婚會同大家講,結咗一定講。我哋唔想一日到黑講感情,感情想私人啲,生小朋友就隨緣喇!想順其自然。總之唔係新聞寫嗰啲,我有我工作,佢有佢工作,都有時間相處,自己想盡量低調,唔想講太多!」

而噚日JJ喺將軍澳出席一個節目錄影時,又被問到感情事,佢話:「唔好為咗去維繫呢樣嘢去做,應該一齊就唔會分開,最緊要兩個人舒服,唔係要做畀人哋睇。」

撰文:馮仁昭

潘紹聰X柳俊江

星期一至五 晚晚「搵鬼睇」

http://hk.apple.nextmedia.com/horror

【三個粉絲去首爾】

追星實錄,即上韓劇讀:http://hk.apple.appledaily.com/kstar



鍾意就快D Share啦!