網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月7日 星期二

許雅婷苦練水中做戲 許雅婷,Kabby,

許雅婷苦練水中做戲

除了Barbie外,日模松岡李那及許雅


婷(Kabby)同樣為參演周星馳新片積極備戰!Kabby正進行地獄式做Gym及練瑜伽,一星期更苦練泳術四至五日,已能在水中閉氣分半鐘,希望成為最出色的美人魚!她說:「之前深圳選拔時已學到水中擘大眼,依家練緊水中做表情,有參考外國嘅美人魚電影,始終水底演戲好難!(點睇Barbie身材又升Cup?)吓?佢不嬲好豐滿喇喎!每人有自己賣點,我唔會同佢鬥呢樣。」

自知普通話講到一舊舊的松岡亦每日苦練,其經理人表示:「有搵專人教授,日日都講普通話。(覺得Barbie點?)唔評論人喇!做好自己先!」此外,獲讚最有氣質的內地代表林允亦努力增值自己,不讓香港女星專美,她說:「有找老師學演技,到健身房練體能及練游泳。」



鍾意就快D Share啦!