網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月14日 星期二

稱被Paul逼揭拆夥真相 家強向世榮道歉 Paul,家強,世榮,黃貫中,




稱被Paul逼揭拆夥真相 家強向世榮道歉



其他影片:>>






稱被Paul逼揭拆夥真相 家強向世榮道歉

黃家強日前不惜以絕子絕孫兼全家性命擔保,在微博發表題為「真相」的逾5千字文章,數臭黃貫中(阿Paul)及反駁前經理人陳健添(Leslie)的指控,昨日家強在助手的陪同下,在重慶出席演唱會後返港。

對於今次在微博爆大鑊,家強被問為何事隔多年才爆真相?家強一臉平靜地說:「佢兩個逼我,因為有人爆咗啲冇人知道嘅嘢,爆完再扭曲!陳健添喺個微博不停咁鬧我,鬧足我兩年幾,我覺得有啲攰,如果你真係好想知道,咪講畀你聽囉!」他又承認律師信正在處理中。

前經理人Leslie明寸家強「誓願當食生菜」,家強說:「對佢嚟講係,但係佢𠵱家都唔敢,咁有乜好講,如果佢發誓當係食生菜,咁咪發吓囉!睇吓佢敢唔敢發!因為我冇講大話,有乜所謂,如果我冇講大話,我屋企人冇事,咁咪講得囉!佢一路講緊大話,佢咪驚囉!講完喇!」



■黃家強昨日返港後在機場表示,自己並沒有講大話。



■黃家強(中)在助手陪同下,自重慶返港。



資料圖片

準備出律師信

再問家強有指阿Paul不回應,避免毒誓成真?家強即說:「點會有可能,𠵱家係我發完,我覺得自己冇講大話,你話我講大話,你覺得我要自己去承擔,因為你唔敢,你問佢敢唔敢先囉,我就夠膽!」會否覺得公開Beyond拆夥真相會傷害葉世榮?家強說:「我覺得佢會原諒我,我同佢講對唔住。」不過家強稱至今仍未與世榮和任何人聯絡。至於律師信的內容,他則說:「留番畀律師講,我要講嘅已經講晒,夠膽就同我一齊發誓!」

此外,Leslie昨日亦繼續在微博留言,他稱阿Paul一直只想做一個結他手,只是在半推半就的情況下開始唱歌,他更稱:「Beyond之成一人之力,Beyond之敗亦一人之力,Beyond成敗一字之差。 」

採訪、攝影:葉君海



■黃家強就公開Beyond拆夥真相,向葉世榮講聲對不起,而前經理人Leslie(右圖)則指阿Paul一直只想做一個結他手。



鍾意就快D Share啦!