網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月12日 星期日

小強Tommy派魚蛋抽水 Tommy,阮文安,




小強Tommy派魚蛋抽水



其他影片:>>






樂壇小強撐佔領 MK派魚蛋抽晒水

「樂壇小強」阮民安(Tommy)的金毛頭,跟旺角MK可融為一體,近日雨傘革命遍地開花到旺角鬧巿,Tommy昨日凌晨1時多都跟兩名同性友人,推着魚蛋車往踩場,鐵皮餐車貼上「689蒸粉腸(腸粉)」標語,並向現場留守人士大派燒賣、魚蛋和腸粉,網友卻揶揄他抽水。

記者昨致Tommy,他說:「上月28日放催淚彈嗰晚,我都喺中環,親身感覺好危險,唔使埋到去,好遠都好辛苦,我聞到陣味眼淚都係咁標,佩服班學生行到咁近。初初諗住會打散啲人,但大家都咁堅持。我唔可以代表大家講啲乜,好想提供物資支持吓。」

Tommy與在太子經營小食店的朋友商量,昨日凌晨夾手夾腳推着鐵皮餐車殺入MK,可是Tommy全程企一邊做佈景板沒幫手,他說:「我嚟幫大家打氣,好過淨係食麵包餅乾,食啲熱嘢。」Tommy還會突擊再送魚蛋嗎?他說:「要睇情況,唔排除會再嚟。」

另外,對於質疑有人「利用」年輕人佔中,秋生比喻范太等建制派是農民,對不知情的事就認為有陰謀:「但係呢啲嘢,你哋識條毛咩!佢哋就真係有人背後指使喇,佢哋每個月都有人指使,有糧出。」

採訪:陳杰

攝影:黎志偉



■Tommy(左)昨日凌晨與兩名友人推着鐵皮車踩入旺角送魚蛋。



■Tommy全程齋講沒幫手,難怪被網友揶揄抽水。



■小食鐵皮車更貼了寸梁振英的標語。



鍾意就快D Share啦!