掃呢頁CODE去手機

2014年10月5日 星期日

阿澤爆粗怒斥 TVB唔畀戴黃絲帶 阿澤,TVB,杜汶澤,




【C1新聞】阿澤爆粗怒斥 TVB唔畀戴黃絲帶

2014-10-05 00:45:00



近日「雨傘革命」喚起港人團結向政府公民抗命,佔中運動已遍地開花,但前日反佔中人士突聯群結黨湧出有所行動,當中滲入惡勢力招兵買馬,以暴力圍毆佔中人士,引發流血衝突。學聯前晚發聲明譴責政府縱容暴徒打擊佔中,宣佈擱置跟政務司司長林鄭月娥的對話。

阿澤昨日往深水埗出席電影《唐伯虎衝上雲霄》宣傳,不但穿上黑tee,還戴了黑帽及黑膠框眼鏡,黑tee更扣上黃絲帶,以實際行動撐學生。活動後,無綫節目《東張西望》派出主持容羡媛採訪阿澤,未開始阿澤便變臉,怒氣向現場文字爆粗投訴。

原來有幕後工作人員要阿澤除黃絲帶才出鏡,難怪阿澤火爆大鬧:「TVB唔畀戴黃絲帶,黐X線!」其後該節目雖妥協,不過錄影期間鏡頭只拍阿澤臉部特寫,完全避開他的黃絲帶,阿澤受訪後說:「鍾意播就播,唔鍾意播就唔播!」

《唐》片上畫撞正佔中,票房截至前日為止暫收213萬,阿澤說:「家共度時艱,點都應該體諒學生。又唔係一世人拍一次戲,大是大非之前,生意人都要體諒,我不嬲票房冇所謂。」王晶日前一身藍色撐警察,阿澤說:「每個人都可以有自己立場,唔需要太激動,唔好傷感情。」

公民抗命在fb引爆unfriend潮,阿澤直認有unfriend人:「唔係因為你立場,而係你智商。我friend list中都有不同立場的人,智商同感冒都一樣,好易傳染。」今年初阿澤跟黃秋生爆不和,可是前晚卻見阿澤有轉貼秋生撐學生言論和讚他的專頁,阿澤說:「呢個時候,生意私怨放埋一邊先。我睇佢講咗好多日,意見好有見地,無論性格上唔夾、立場上唔同都好,你會見到嗰個人心地好,冇辦法唔去相信佢講嘅嘢。」但阿澤避答兩人是否再是朋友。

阿澤沒親到佔中場地聲援,他說:「大家都知我乜嘢處境,好多人以為藝人講嘢好簡單,以為怕咗搵唔到食,我落去支持可以做到幾多?定係加添咗麻煩畀大家?好似發哥(周潤發),係香港最紅藝人,0依家發咗出聲都唔會聽,唔講其他嘅嘢嘅梁朝偉都出聲,結果政府都係唔聽。藝人嘅說話已經唔係想像中咁大,政府都咁冷漠,咁我杜汶澤又算係乜?」

身在內地、心在港的秋生,連日追看新聞並在fb發聲,看到警方縱容反佔中暴徒行為,秋生即揶揄保安局局長黎棟國:「棟國果然冇改錯名,棟X咗自己個國。」秋生不屑自稱內地來男遊客帶刀踩入旺角幫手清拆標語,昨在電話中說:「普通巿民帶刀出街已當攻擊性武器,點解警方唔拉呢個人,根本冇盡忠職守保護巿民,咁我攞把關刀出街,我有理由懷疑警員係同黨,佢已經違法。」

秋生強烈譴責反佔中人士的暴力行為,他續說:「已經唔係法治社會,警方有事都袖手旁觀,有冇可恥心,呢啲係走狗,香港點解會變成咁?」之後他又在fb激動爆粗:「乜原來清場可以順便非禮㗎?X你班反佔中藍衣七頭皮,唔叫埋我?我洪興班兄弟冇咁仆街,衰到要去收幾差嘢打仔,仲要非禮,咪X話畀人知你班冚家X係古惑仔。」

對於宿敵阿澤轉貼其留言,秋生在電話中與阿澤同一口徑:「呢個係公論,係唔係朋友另一件事,大是大非前冇啲咁嘅私人嘢,呢啲先係香港精神面貌,核心價值。」秋生支持學聯停止與林鄭月娥等高官對話:「點可以同暴力對話?佢哋唔譴責,政府已話畀我哋聽佢有份。」

而黃秋生亦以演藝校友會主席身份,拍下短片上載YouTube為演藝學生打氣,身穿戲服的他說:「各位同學,呢幾日我知道大家好辛苦,做咗好多嘢,我雖然唔喺香港,但我完全感受到大家心情同努力,我非常之感動,我希望大家喺將來繼續盡一個藝術家責任,關注社會,創作一個更好未來,繼續努力。」



面對大是大非,阿澤拋低私人恩怨,在facebook跟宿敵黃秋生(右)和好,大方轉貼黃秋生關心香港,撐學生的言論。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!