掃呢頁CODE去手機

2014年11月7日 星期五

[忽然1周 - 1006] 泊到好碼頭 呂方嘆退休式生活 呂方,MW,




講極唔明,真係勞氣!(設計對白)

媽咪姐

泊到好碼頭 呂方嘆退休式生活

冇錯,真愛……係冇分高度同背景嘅!不過好似呂方咁,冧掂高佢半個頭嘅內地「官二代」,泊到個咁好碼頭,之後就梗係乜都唔使做,過住退休式生活喇喂!







咩叫退休式生活?等呂方自己話你知。嗱,呢日佢晏晝出嚟幫架寶貝車補呔,一路補一路鬧啲車房員工,中氣真係十足!鬧完人見肚餓,佢就去咗間凍肉舖買扒。咦!睇嚟準備同「碼頭」,呀!唔係,係女友撐枱腳咁噃。當然話晒都年過半百,要冧女友,健碩嘅身體梗係唔少得!所以呂方最後一站就去咗做 gym,仲做足兩個鐘先至走人。嘆到呢!

整車師傅一路整,呂方就喺度一路鬧,雖然唔知佢鬧乜,不過年過半百嘅佢,真夠氣。鬧完人後,呂方依然氣沖沖,放鬆啲

整完車嘅呂方去到凍肉舖買餸,左揀右揀唔知係咪煮俾「碼頭」食呢?



鍾意就快D Share啦!