網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月14日 星期五

[忽然1周 - 1007] 離婚 Amanda S.失暖 Amanda,Amanda S,MW,




冇咗愛情特別覺凍?長袖衫加大頸巾嘅 Amanda S.跟着背心嘅同鄉好似活在兩個唔同世界。

媽咪姐

離婚 Amanda S.失暖

事業得意愛情失意呢句說話,放喺 Amanda S.身上,真係合晒何車。佢嘅糕餅事業做得唔錯,喺中環同銅鑼灣都有分店,媽咪姐都好欣賞!但感情上就唔係好掂,佢同老公喺 7月離咗婚。咁離婚之後都要睇住盤生意㗎!日前,見到包到實嘅佢喺中環 ifc巡完舖後,就喺樓下講電話。







之後排隊搭的士時,又見佢撞到兩個同鄉,傾到眉飛色舞。咁都好,同人傾吓偈,人都 warm番啲嘛!

Amanda S.講電話講到扶住個頭,唔通同生意有關?

Amanda S.同意大利籍嘅 Christian Cappelli喺 2012年結婚,一直人前人後晒恩愛,今年 7月,卻突然話因性格不合而離婚。



鍾意就快D Share啦!