掃呢頁CODE去手機

2014年11月21日 星期五

[忽然1周 - 1008] 《飢餓遊戲》 繼續革命 MW,




歐洋風

《飢餓遊戲》 繼續革命

暫時收起雨傘,並不代表革命完結。

人哋《飢餓遊戲》一書都分上、中、下部啦。嚟緊電影版第三集《自由幻夢》仲一分為二,安排於今年同出年 11月 20日上映。

革命尚未成功,同志梗係繼續收看啦。







未正式講今集之前,循例都要回顧吓上集劇情。女主角「凱妮絲」自勝出「第 74屆飢餓遊戲」之後,受到萬民敬仰,認為佢可以推翻暴政,為 12區帶嚟新秩序。但對於霸權政府嚟講,「凱妮絲」難免成為眼中釘,當局仲藉住每 25年舉行嘅「大旬祭」,企圖剷除所有異見分子。

「凱妮絲」不是省油的燈,一箭就打爆「大旬祭」嘅電腦系統,成功逃出魔爪。

被都城捉咗嘅「比德」慘被洗腦,對「凱妮絲」恨之入骨。

今集新加入嘅角色大大話話有 10個咁多,其中呢兩位飾演攝製隊,負責追蹤「凱妮絲」,打造佢成為新一代革命之星。

驚現第 13區

嘩,公然抗命?都城政府梗係震怒回鄉證都費事取消,直頭一個飛彈炸爛「凱妮絲」屋企,等佢連家鄉都冇得返。另一方面,另一支革命軍亦喺 13區集結。

等等先,唔係只得 12區㗎咩?原來多年前, 13區曾出現叛亂,遭到政府報復而全面炸毀。革命軍於是重張旗鼓,靜悄悄喺地底建立基地。

而今集《自由幻夢》將會集中喺「凱妮絲」同革命軍身上。「凱妮絲」答應成為革命軍代言人,利用傳媒打擊政府威信,交換條件就係拯救被囚禁嘅愛郎「比德」。

不過愈合作先發覺革命軍入面,個個都係政棍,最終仲搞到「凱妮絲」雞毛鴨血。放心,我家吓唔會劇透嘅,留待下集上映,先再同大家慢慢講。

「凱妮絲」擅長用弓,有時真係懷疑,喺咁嘅亂世,究竟有冇用?轉用子彈又會唔會有效啲呢?

霸權政府惱羞成怒炸爛「凱妮絲」位於 12區嘅家園,到處頹垣敗瓦。

好在有初戀情人「蓋爾」(左)幫手,「凱妮絲」嘅媽媽同妹妹得以逃出 12區,安然無恙。

13區政府由各區代表組成。值得留意,上集幫都城打工嘅菲臘西摩荷夫曼,原來係革命分子。菲臘今年 2月不幸因濫藥而逝世,《自由幻夢》可以話係佢遺作。

革命軍首領由茱莉安摩亞(右)飾演。佢以推翻都城為目標,但暗地裏做咗好多嗱渣嘢,下一集大家就會知。

「凱妮絲」、初戀情人「蓋爾」(右)同革命軍合作,希望拯救被都城囚禁、曾參加「飢餓遊戲」嘅拍檔「比德」。

電影本安排今個禮拜五( 21日)於內地上映,但由於題材敏感,被押後至出年先上畫。就連原定嘅亞洲宣傳之旅亦被迫取消,大家無緣一睹珍妮花羅倫絲嘅風采。



鍾意就快D Share啦!